کد خبر: 352541
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۵ ۱۰:۱۳:۲۸
| |

سهراب مرادی به روی تخته می‌رود

سهراب مرادی برای انجام معاینات بیشتر و حضور در مسابقات گزینشی راهی آلمان شد.

سهراب مرادی به روی تخته می‌رود
کد خبر: 352541
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۵ ۱۰:۱۳:۲۸

اعتمادآنلاین| ‌ سهراب مرادی وزنه بردار دسته 96 کیلوگرم ایران برای انجام معاینات بیشتر روی کتف خود و شرکت در مسابقات گزینشی سوییس بامداد دیروز راهی آلمان شد.

پس انجام عمل جراحی روی کتف سهراب و پایان دوران نقاهت، قرار بر این شد که وی چند هفته بعد و در آستانه مسابقات سوییس ابتدا در آلمان حضور یافته و پس از یک ویزیت دوباره رهسپار سوئیس شود تا بعد از مدتها روی تخته برود.

در این مدت کارهای مربوط به اخذ ویزا برای وی در جریان بود و سرانجام پس از نهایی شدن ویزا، سهراب بامداد دیروز تهران را به مقصد آلمان ترک کرد.

مرادی در طول مدت زمانی که در تهران بود، تمرینات خود را با هماهنگی پزشکان انجام داد و حتی در ابتدای هفته در کمپ تیمهای ملی دست به وزنه شد تا مشخص شود کتف وی بهبود پیدا کرده است.

مسابقات گزینشی و کسب سهمیه المپیک از دوم تا پنجم آبان به میزبانی سوئیس برگزار می‌شود که سومین مسابقه گزینشی سهراب مرادی خواهد بود که در شرایط کنونی با 1242 امتیاز در رده 66 رنکینگ دسته 96 کیلوگرم قرار دارد. مرادی برای کسب امتیازات لازم حتما باید در این مسابقه رکورد مجموع را به ثبت برساند.

سهراب مرادی به دلیل آسیب دیدگی‌هایی که داشت، نتوانست در رقابت‌های جهانی تایلند و انتخابی کسب سهمیه المپیک شرکت کند. قهرمان وزنه‌برداری المپیک کشورمان بعد از مسابقات سوئیس، باید برای 3 رویداد گزینشی دیگر آماده شود که قهرمانی 2020 آسیا و جام فجر ایران دو مسابقه پیش‌بینی شده دیگر برای وزنه زدن این وزنه‌بردار است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها