بحرین باید برای ما زنگ تفریح باشد/ باید قبول کنیم زمان کی‌روش تیم ملی برنامه‌ریزی‌ بهتری داشت

بازیکن سابق تیم ملی ایران در خصوص شکست تیم ملی برابر بحرین واکنش نشان داد.

بحرین باید برای ما زنگ تفریح باشد/ باید قبول کنیم زمان کی‌روش تیم ملی برنامه‌ریزی‌ بهتری داشت
کد خبر: 352554
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۵ ۱۰:۳۱:۳۵

اعتمادآنلاین| ‎ محمد علوی بازیکن سابق تیم ملی ایران در خصوص شکست تیم ملی مقابل بحرین در انتخابی جام جهانی 2022 قطر اظهار کرد: کاش این بازی را تماشا نمی‌کردم خیلی به من برخورد که تیم ملی چنین نمایشی داشت می‌دانم الان خیلی‌ها انتقاد می‌کنند اما باید قبول کنیم ما زمان کی‌روش الگو داشتیم و برنامه‌ریزی‌مان بهتر بود.

وی ادامه داد: در زمان کی‌روش هر تیمی نمی‌توانست نزدیک دروازه ما بیاید بچه‌ها همگی در زمین می‌جنگیدند تا بهترین عملکرد را داشته باشند دفاع تیمی ما خیلی بهتر بود اما الان کل سیستم دفاعی ما شده همان چهار بازیکنی که در خط عقب بازی می‌کنند.

علوی خاطرنشان کرد: به نظرم با توجه به شرجی بودن هوای بحرین ما باید بعد از بازی مقابل کامبوج به کیش می‌رفتیم و تمرینات‌مان را آنجا برگزار می‌کردیم.

بازیکن سابق تیم ملی که همسری بحرینی دارد افزود: بعد از بازی خانواده همسرم خیلی برایم کری خواندند حتی به آنها گفته بودم تیم ملی بحرین را می‌بریم به آنها گفتم اگر این اتفاق نیفتد ما را به رستوان ببر که متاسفانه باختیم و من کلی هزینه کردم اما به خانواده همسرم گفتم مطمئن باشید در ورزشگاه آزادی سه گل به این تیم خواهیم زد که اگر این اتفاق نیفتاد باز هم شام می‌دهم.

علوی در خصوص حرکت تماشاگران بحرین هنگام پخش شدن سرود تیم ملی ایران بیان داشت: کار خیلی زشتی بود و نباید تماشاگران بحرین چنین کاری را انجام می‌دادند شاید ما از نظر سیاسی با آنها مشکل داشته باشیم اما مردمان دو کشور که با یکدیگر مشکلی ندارند.

وی تصریح کرد: امثال تیم‌هایی چون بحرین باید برای ما زنگ تفریح باشد ما باید حداقل مساوی را می‌گرفتیم این باخت باعث شد که من شب گذشته تا صبح نخوابم.

سرمربی سابق استقلال خوزستان در خصوص آینده کاری خودش گفت: ابتدا جا دارد برای سهراب بختیاری‌زاده در تیم استقلال خوزستان آرزوی موفقیت کنم ما در کلاس A مربیگری با یکدیگر بودیم او کارش را بلد است در مورد خودم هم بگویم در یکی دو روز آینده به عنوان مربی در اروند خرمشهر مشغول به کار خواهم شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها