یوسف‌نژاد،نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس:

فراکسیون ورزش به بی‌احترامی بحرینی‌ها به سرود ملی ایران ورود م یکنند/ منتظر پیگیری نهادهای رسمی از فیفا هستیم

علی‌اصغر یوسف‌نژاد، نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس از ورود این فراکسیون به موضوع بی‌احترامی بحرینی‌ها به سرود ملی ایران خبر داد و گفت: منتظریم اقدام نهادهای رسمی مثل فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و وزارت امور خارجه هستیم تا موضوع را از طریق فیفا و دیگر مجامع بین‌المللی پیگیری و نتیجه را اعلام کنند.

فراکسیون ورزش به بی‌احترامی بحرینی‌ها به سرود ملی ایران ورود م یکنند/ منتظر پیگیری نهادهای رسمی از فیفا هستیم
کد خبر: 352591
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۵ ۱۲:۰۷:۵۷

اعتمادآنلاین| علی‌اصغر یوسف‌نژاد، نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به بی‌احترامی بحرینی‌ها به سرود ملی ایران در جریان بازی تیم ملی فوتبال ایران و بحرین، گفت: این اقدام توهینی آشکار به یک ملت است و در فرهنگ و قاموس ورزش جایگاهی ندارد.


وی افزود: ما در فراکسیون ورزش در این‌باره بحث خواهیم کرد و در کمیسیون فرهنگی نیز اقدامات و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم. در عین حال منتظریم اقدام نهادهای رسمی مثل فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و وزارت امور خارجه هستیم تا موضوع را از طریق فیفا و دیگر مجامع بین‌المللی پیگیری و نتیجه را اعلام کنند.

یوسف‌نژاد ادامه داد: ما امیدواریم دیپلماسی ورزشی و پیگیری وزارت ورزش باعث شود بحرین ادب شود و در مقابل ملتی که سابقه چند هزار ساله دارد دیگر این نوع برخوردها را تکرار نکند؛ چراکه مسابقات ورزشی باید محلی برای همبستگی، صلح، دوستی و همزیستی مسالمت‌آمیز باشد.

این نماینده مجلس با بیان این‌که «اهانت آشکار به یک ملت با روح ورزش سازگاری ندارد» ادامه داد: موضوعات این‌چنینی حتی اگر در یک مسابقه معمولی باشد با برخورد فیفا مواجه خواهد شد؛ چراکه فیفا با ورود مسایل سیاسی و قومی به ورزش به شدت مخالف است و مجازات سنگینی برای آن در نظر می‌گیرد.

منبع:‌ ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها