کد خبر: 352622
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۵ ۱۵:۲۹:۳۲
| |

استقرار کارآگاهان پلیس آگاهی در پایانه‌های مرزی

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی جزئیات تمهیدات و تدابیر پلیس آگاهی ناجا در چهار پایانه مرزی اربعین را تشریح کرد.

استقرار کارآگاهان پلیس آگاهی در پایانه‌های مرزی
کد خبر: 352622
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۵ ۱۵:۲۹:۳۲

اعتمادآنلاین| سرهنگ رضا موذن درباره اقدامات پلیس آگاهی در مرزهای کشور گفت: کارآگاهان و کارشناسان متخصص پلیس آگاهی در چهره زنی و شناسایی متهمان در هر چهار پایانه مرزی مستقر هستند و نسبت به رصد فضا اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با شناسایی مجرمان در حوزه سرقت گوشی، کیف و ... اقدام به برخورد با آنان کرده و این افراد را ناکام خواهند گذاشت، گفت: خوشبختانه همکارانم اقدامات بسیار خوبی را در ناکام گذاشتن عده معدود و انگشت شمار سارقان ودستگیری آنان انجام داده‌اند.

موذن از استقرار ماموران پلیس آگاهی در مراکزی مشخص در مرزها خبر داد و گفت:‌ هر کدام از زائران چه در بحث سرقت گوشی و یا مفقودی مدارک و یا گوشی شان دچار مشکلی شده باشند، می توانند به این مراکز مراجعه کرده و درخواست خود را مطرح کنند، در آنجا تشکیل پرونده و شکایت شان اخذ می شود و ضمن راهنمایی برای انجام پیگیریهای بعدی، کشف اموالشان نیز در دستور کار قرار می گیرد.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا درباره سرقت یا مفقودشدن اموال زائران در کشور عراق نیز گفت: احیانا اگر در عراق مدارک و پاسپورت زائران به سرقت رفته یا مفقود شده باشد، می توانند به سرکنسولگر ایران مراجعه کنند تا برایشان گواهی صادر شود. این گواهی برای صدور مدارک شان کفایت می کند.

همچنین اگر چنانچه دسترسی به سرکنسولگری نداشتند می‌توانند به محض ورود به ایران، موضوع را گزارش کنند و ماموران ما نیز رسیدگی خواهند کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها