تصادف عضو کمیسیون بهداشت مجلس در مرز چزابه

همایون یوسفی در پی بروز این سانحه صدمه‌ای ندیده است

همایون یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، ضمن تایید خبر تصادف خودروی حامل آنها در مرز چزابه از سلامت جسمانی خود خبر داد و گفت: متاسفانه در هفته‌های اخیر تصادفات زیادی در این منطقه از مرز اتفاق افتاده است که باید دلیل آن را مورد بررسی قرار دهیم.

همایون یوسفی در پی بروز این سانحه صدمه‌ای ندیده است
کد خبر: 352629
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۵ ۱۶:۲۵:۳۴

اعتمادآنلاین| همایون یوسفی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تایید خبر تصادف خودروی حامل وی که در محل مرز چزابه در حال تردد بوده است، گفت: امروز صبح (پنجشنبه 25 مهر) به منظور سرکشی به مرز چزابه و بررسی نحوه ارائه خدمات به زائران عازم این منطقه بودیم که خودرویی که سوار آن بودیم دچار سانحه تصادف شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزییات این حادثه، تصریح کرد: در این حادثه سه خودرو با هم برخورد کردند که در پی آن متاسفانه سه نفر به شدت مصدوم شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: بنده در این حادثه صدمه‌ای ندیدم و در سلامت کامل هستم و در شرایط کنونی نیز در بیمارستان در حال پیگیری وضعیت مصدومان و نحوه خدمات‌رسانی به آنها این حادثه هستم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: متاسفانه در هفته‌های اخیر تصادفات زیادی در این منطقه از مرز اتفاق افتاده است که باید دلیل آن را مورد بررسی قرار دهیم.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها