کد خبر: 352659
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ ۰۸:۴۳:۰۰
| |

رئیس دفتر رئیس جمهور:

تفریح و ارزاق مردم برای دولت اهمیت دارد

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به رویکرد دولت در راستای توسعه زیرساخت‌ها در کشور گفت: دولت به تفریح و ارزاق مردم توجه دارد.

تفریح و ارزاق مردم برای دولت اهمیت دارد
کد خبر: 352659
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ ۰۸:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمود واعظی شامگاه پنچشنبه در آئین افتتاح چند پروژه شهرستان دامغان با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای دولت با توجه به شرایط اقتصادی امروز کشور اظهار داشت: با وجود محدودیت بودجه‌ای موجود در کشور برای توسعه زیرساختی کشور و استان سمنان تلاش می‌کنیم.


وی با اشاره به فشار همیشگی استکبار و تحریم‌های جدید آمریکا علیه ملت ایران اضافه کرد: با وجود تمام فشارها و تحریم‌های موجود، توسعه و سازندگی در کشور تعطیل نشده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور به رویکرد دولت برای توجه به اوقات فراغت، تفریح و ارزاق مردم کشور اشاره و تصریح کرد: مردم کشور باید با نشاط باشند.

واعظی ایجاد نشاط اجتماعی را لازمه ‌توسعه جامعه خواند و با اشاره به برنامه‌های دولت در این زمینه افزود: دولت تلاش دارد تا زمینه‌های نشاط در کشور را فرآهم آورد.

وی با اشاره به قدمت تاریخی و مشاهیر بزرگ شهرستان دامغان، آخرین وضعیت پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت به این استان را تشریح و بیان کرد: تلاش دولت بر این است که مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید به استان سمنان و شهرستان دامغان اجرایی شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور بر لزوم توجه به مقوله گردشگری در شهرستان دامغان و استان سمنان نیز تأکید و بیان کرد: باید استان سمنان و شهرستان دامغان به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

واعظی بر لزوم توجه به فراوری محصولات کشاورزی و باغی و مواد معدنی شهرستان دامغان تأکید کرد و از آن به عنوان یکی دیگر از راهبردهای اساسی دولت در استان سمنان نام برد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها