کد خبر: 352758
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ ۱۲:۲۶:۴۳
| |

یارانه مهرماه قابل برداشت شد

وازیر یارانه در حالی صورت گرفت که دولت دور جدید حذف یارانه برخورداران را در دستور کار دارد. بر این اساس پیش بینی شده است یارانه سه دهک پرآدرامد که جمعیتی نزدیک به 24 میلیون نفر را در بر می گیرد ، حذف شود .

یارانه مهرماه قابل برداشت شد
کد خبر: 352758
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ ۱۲:۲۶:۴۳

اعتمادآنلاین| ‌ یکصد و چهارمین مرحله پرداخت یارانه نقدی در ساعت 24 پنجشنبه (25 مهرماه) به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت شد.

وازیر یارانه در حالی صورت گرفت که دولت دور جدید حذف یارانه برخورداران را در دستور کار دارد. بر این اساس پیش بینی شده است یارانه سه دهک پرآدرامد که جمعیتی نزدیک به 24 میلیون نفر را در بر می گیرد ، حذف شود . در ماه گذشته یارانه حدود 170 هزار نفر یعنی جمعیتی بالغ بر 700 هزار نفر حذف شد. مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند نوبت‌های گذشته 455 هزار ریال است.

افزون بر یارانه‌ها، افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور نیز واریز شده که بلافاصله امکان برداشت آن وجود دارد.

یارانه نقدی در چارچوب قانون هدفمندی یارانه‌ها از آذر 1389 تاکنون به مشمولان مربوطه پرداخت می‌شود و تا کنون 104 مرحله به حساب سرپرست خانوار واریز شده است.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها