فرکی:

دوست داشتیم بازی با پرسپولیس تماشاگر داشت

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره دیدار تیمش با پرسپولیس گفت: بازی مقابل تیم‌های بزرگ لذت‌بخش است و دوست دارم مقابل تیم‌های بزرگ با تلاش بازیکنان، انگیزه چند برابر شود و بازیکنان دیده شوند.

دوست داشتیم بازی با پرسپولیس تماشاگر داشت
کد خبر: 352778
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ ۱۳:۲۵:۵۵

اعتمادآنلاین| ‌ حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس - که یکشنبه به دلیل محرومیت پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار می‌شود - اظهار کرد: قبل از اینکه وارد بحث بازی شوم، ایام اربعین حسینی را تسلیت می‌گویم. فردا بازی بزرگی برای ماست که برابر یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های کشور است. داشتن هوادارهای خون‌گرم و و عاشق از نکات مهم این تیم است و مثل تیم‌های پرطرفدار دیگر، بازی مقابل چنین تیمی می‌تواند بسیار برای ما موثر باشد. نگاه ما در این بازی رفتن به بالای جدول است. پرسپولیس در دو بازی آخر خود در لیگ شکست خورده است. بازی مقابل تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس لذت‌بخش است و دوست دارم مقابل تیم‌های بزرگ با تلاش بازیکنان، انگیزه چند برابر شود و بازیکنان دیده شوند.

او ادامه داد: متاسفانه این بازی تماشاگر ندارد. دوست نداشتم این اتفاق بیفتد چون فوتبال به تماشاگرش است اما قانون‌گذار کسی دیگر است. ما در بازی‌های داخلی خودمان تماشاگر نداریم چون مثل سایپا زیاد طرفدار نداریم اما دوست داشتیم این بازی تماشاگر داشت. تمرینات خوبی داشتیم اما تا اینجای کار نتوانستیم امتیاز لازم را جمع کنیم. امیدوارم یک بازی خوب را شاهد باشیم. ما به دنبال پیروزی در این بازی هستیم که حق طبیعی هر تیمی است.

او افزود: امیدوارم بازی پر گلی را شاهد باشیم. تفاضل گل پرسپولیس منفی یک است و ما دوازده گل زده و دوازده گل خورده داریم یعنی ما تیم هجومی هستیم و می‌خواهیم دروازه پرسپولیس را باز کنیم و گل نخوریم. بازی‌هایی که پرسپولیس انجام داده مقابل مدعیان قهرمانی لیگ برتر بوده و ما هم مقابل تیم‌هایی قرار گرفتیم که در میانه یا انتهای جدول هستند اما این مساله قابل استناد نیست و باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی پیکان در پایان گفت: یک برد و پنج امتیاز برای ما خوب نیست. ما از 20‌ مرداد تمرینات خود را آغاز کردیم. غیر از بازی ما مقابل شهر خودرو، بقیه بازی‌های ما خوب بوده است. به نظر من اشتباهات فردی و بدشانسی در نتایج ما تاثیرگذار بوده اما امیدوارم بتوانیم در ادامه با بردهای بعدی این مساله را جبران‌کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها