عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال:

پرداخت مطالبات ویلموتس نیازمند حمایت دولت است/ چرا بازیکنان تیم ملی عصبی می‌شوند؟

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:ما همیشه مقابل بحرین مشکل داشتیم ولی انتظار داشتیم مقابل آنها برنده شویم و نباید اینقدر راحت مقابل بحرین شکست می‌خوردیم.

پرداخت مطالبات ویلموتس نیازمند حمایت دولت است/ چرا بازیکنان تیم ملی عصبی می‌شوند؟
کد خبر: 353121
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۰۹:۰۱:۳۲

اعتمادآنلاین| ‎ فریدون اصفهانیان در خصوص اینکه هیأت رئیسه فدراسیون چه فکری به حال مطالبات ویلموتس کرده،‌گفت: فدراسیون با مشکلات عدیده مواجه است و تا آنجا که می‌دانم تاج در این مدت مذاکراتی را با ویلموتس انجام داده و البته فدراسیون باید تحت حمایت دولت هم قرار بگیرد چون فدراسیون سعی می‌کند مطالباتش را از فیفا بگیرد و به ویلموتس بدهد.

وی افزود: به هر حال اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال هم نگران این موضوع هستند که مطالبات ویلموتس پرداخت شود و سرمربی تیم ملی هم به طلبش برسد. اما این موضوع نیازمند حمایت دولت است.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به وضعیت ویلموتس و همچنین در خصوص شکست تیم ملی مقابل بحرین گفت: اگر ویلموتس مطالباتش را نگیرد بعدها و بعدها به هر حال برای دریافت طلبش شکایت خواهد کرد ولی اینکه سرمربی تیم ملی مطالباتش را دریافت نکرده دلیل نمی‌شود ما خیلی راحت به بحرین ببازیم. معتقدم با همه این شرایط تیم ملی ما نباید در بحرین شکست می‌خورد. ما همیشه مقابل بحرین مشکل داشتیم ولی انتظار داشتیم مقابل آنها برنده شویم. امیدوارم در بازی‌های بعدی این نتیجه جبران شود چون تیم ملی فوتبال ایران تیم اول آسیاست و باید خودش را حفظ کند.

وی تصریح کرد:‌از طرفی ویلموتس هم باید به خواسته‌های خود برسد و اگر یک مربی مطالباتش را دریافت نکند کارش سخت می‌شود. تا آنجا که من می‌دانم فدراسیون هر روز با وزارت ورزش در تماس است که مطالباتش از فیفا را بگیرد. همانطور که می‌دانید حتی پول برخی از داوران ما هم در فیفا بلوکه شده و باید مطالبات آنها را هم از فیفا گرفت. اگر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال اینفانتینیو تاکید به حضور بانوان در استادیوم‌ها داشت باید در زمینه پرداخت مطالبات فدراسیون فوتبال ایران هم کمک کند و اگر کار اینگونه پیش برود ما دچار مشکل خواهیم شد.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس ضمن انتقاد از رفتار تماشاگران بحرینی به هنگام پخش سرود کشورمان در بازی بحرین و ایران گفت: فیفا قطعا باید به این موضوع ورود کند و اگر این اتفاقات جای دیگری رخ دهد مطمئنا فیفا واکنش نشان می‌دهد. نمی‌دانم چرا تماشاگران بحرین چنین رفتاری کردند و به نظرم حرکت آنها زشت بود. اگر چه این حرکت روحیه بازیکنان تیم ملی را پایین آورد اما باعث رنجش خاطر تمام مردم ایران شد و آن حرکت می‌توانست بازیکنان تیم ملی را تحریک کند که حتما بحرین را شکست دهند. ما می‌توانستیم در آنجا برنده باشیم و انتظارم من از بازیکنان تیم ملی این است که خونسرد باشند. همه سال‌هاست می‌دانیم آنها هر حرکتی می‌کنند که بازیکنان تیم ملی ما عصبانی شوند. ما هم که می‌دانیم نباید عصبانی شویم پس چرا اینقدر راحت این اتفاق می‌افتد؟ بهتر است خونسرد باشیم و با رفتارمان حربه آنها را خنثی کنیم. امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران با وجود مشکلاتی که داشته من بعد از این نتایج خوبی بگیرد و باخت به بحرین را فراموش کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها