کد خبر: 353162
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۰۹:۴۱:۰۰
| |

سولسشر،‌ سرمربی منچستریونایتد:

فکر نکنم 30 سال برای قهرمانی در لیگ انتظار بکشیم

سرمربی منچستریونایتد در صحبت‌هایی به سال‌ها قهرمان نشدن لیورپول در لیگ برتر اشاره کرد.

فکر نکنم 30 سال برای قهرمانی در لیگ انتظار بکشیم
کد خبر: 353162
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۰۹:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در حساس ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر انگلیس دو تیم منچستریونایتد و لیورپول برابر هم قرار می‌گیرند. اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد قبل از این دیدار گفت: مطمئن هستم یونایتد بر می‌گردد و قهرمان لیگ برتر می‌شود و مطمئن باشید این اتفاق 30 سال دیگر رخ نخواهد داد. در بازی پیش رو برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت.

ما یونایتد هستیم و نمی‌توانیم به این فکر کنیم که در خانه به تساوی رضایت دهیم. فرقی نمی کند با برایتون بازی داشته باشیم یا سیتی و لیورپول. برای کسب 3 امتیاز این دیدار انگیزه‌های زیادی داریم چون باید روند پیروزی‌های خودمان را شروع کنیم. من به بازیکنانی که دارم اعتماد کامل دارم ولی طبیعی است وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد بازیکن ممکن است از نظر اعتماد به نفس دچار افت شود و به توانایی‌های خود شک کند. نتایج بد روحیه تیم را بد می‌کند ولی من امیدوارم بتوانیم این روند را در بازی با لیورپول در خانه تغییر دهیم.

داوید دخئا به دلیل مصدومیت در تیم ملی اسپانیا در این دیدار غایب خواهد بود و سرخیو رومرو به جای او درون دروازه قرار خواهد گرفت. هم‌چنین پل پوگبا نیز به احتمال زیاد غایب بزرگ دیگر تیم منچستریونایتد است ولی از طرف دیگر به نظر می‌رسد محمد صلاح بتواند تیمش را همراهی کند و از مصدومیت رها شده است.

در همین ارتباط سولسشر گفت: سرخیو کاملا آماده است و می‌تواند تیم را همراهی کند. او در تمرینات شرایط خیلی خوبی داشته است و می‌تواند از این شرایط استفاده کند و بار دیگر خودش را نشان دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها