سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا:

امنیت در دو سوی مرزهای چهارگانه برقرار است

سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا، گفت: امنیت در دو سوی مرزهای چهارگانه برای بازگشت زائران اربعین حسینی برقرار است.

امنیت در دو سوی مرزهای چهارگانه برقرار است
کد خبر: 353183
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۰:۳۸:۴۷

اعتمادآنلاین| سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا، در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران گفت: شاهد موج پایانی و افزایشی بازگشت زائران به کشور هستیم و هماهنگی، امنیت و آمادگی مرزبانان در دو سوی مرزهای چهارگانه برقرار است.

وی با قدردانی از مرزبانان دو کشور برای ایجاد هماهنگی و تعامل لازم در تسهیل تردد زائران، افزود: هم اکنون که مرزهای کشور از امنیت و نظم خوبی برخوردار است، خدمت رسانی مرزبانان در دوسوی مرز به زائران اربعین به بهترین شکل در حال انجام است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به موج افزایشی ورود زوار به میهن عزیزمان، گفت: همه مرزبانان مستقر در مرزها و پایانه های مرزی، تا پایان عملیات بازگشت زائران به کشور آماده خدمات رسانی و تسهیل در تردد زوار هستند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: امیدواریم با پایان یافتن موج بازگشت زوار در اربعین سال جاری، بتوانیم با استفاده از تجربیات به دست آمده در اربعین سال بعد، خادم خوبی برای زائران حضرت اباعبدالله بوده تا تدابیر بهتری اتخاذ شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها