کد خبر: 353209
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۱:۰۵:۳۳
| |

حسن رحمانی، شهردار منطقه ۲۱ شهرداری تهران خبر داد؛

افتتاح پروژه غیر هم سطح دو گاز در آینده‌‌ای نزدیک/ احداث 6 مخزن آبرسانی به فضای سبز در ورودی غربی پایتخت

حسن رحمانی، شهردار منطقه 21 شهرداری تهران، از افتتاح پروژه غیر هم سطح واقع در تقاطع بزرگراه شهید لشگری-سه راه اندیشه به منظور کاهش ترافیک در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

افتتاح پروژه غیر هم سطح دو گاز در آینده‌‌ای نزدیک/ احداث 6 مخزن آبرسانی به فضای سبز در ورودی غربی پایتخت
کد خبر: 353209
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۱:۰۵:۳۳

اعتمادآنلاین| حسن رحمانی، شهردار منطقه 21 شهرداری تهران، از افتتاح پروژه غیر هم سطح واقع در تقاطع بزرگراه شهید لشگری-سه راه اندیشه موسوم به «دوگاز» خبر داد و گفت: این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و فرامنطقه‌ای شهر تهران از لحاظ رفع ترافیک در تقاطع دارای چراغ زمان دار و تسهیل در تردد شهروندان تهران به شهرک‌های اقماری با حرکت در جهات مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شهردار منطقه 21 بیان کرد: بهره برداری از این تقاطع غیرهمسطح موجب سهولت بیشتری در سفرهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای می‌شود و قطعا با افتتاح سه پروژه فتح-گلها، لشگری-ایران خودرو و فتح-ایران خودرو و تقاطع های واقع در بزرگراه شهید لشگری در سال‌های اخیر شاهد روان تر شدن بار ترافیکی در ورودی غربی پایتخت و تسهیل در تردد خودروهای عبوری در این مسیرها بوده‌ایم و تنها گره ترافیکی غرب پایتخت تقاطع دوگاز با بزرگراه شهید لشگری است که با نام سه راه اندیشه شناخته ‌می‌شود و تنها نقطه مسبب ایجاد اختلال ترافیکی در این بزرگراه است.

وی ویژگی مهم دیگر این پروژه را اجرای مشارکتی آن دانست و بیان کرد: اجرای مشارکتی این پروژه باعث شده این سازه در کمترین زمان و هزینه ممکن با دو لوپ به طول 260 متر و سه رمپ به طول تقریبی 2 کیلومتر و همچنین سازه عرشه پل به طول 70 متر، احداث و آماده بهره برداری شود. این پروژه به زودی افتتاح خواهد شد.

شهردار منطقه21 در ادامه افزود: همزمان با بهره برداری از این پروژه، پروژه توسعه زیر ساخت‌های آبرسانی به فضای سبز در ورودی غربی پایتخت از طریق احداث 6 مخزن در خیابان‌های بهمن، مرمر، قوری چای، فتح، عبیدی و فهمیده با حجم بالغ بر 11000 متر مکعب و راه اندازی سه مخزن در خیابان‌های بهمن، مرمر و قوری چای فراهم خواهد شد.

منبع: شهرنوشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها