کد خبر: 353257
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۱:۵۹:۲۶
| |

علی‌اکبر صالحی:

یار بزرگی را از دست دادیم

رییس سازمان انرژی اتمی در مراسم تشییع معاون نیروگاهی این سازمان گفت: ما یار بزرگی را از دست دادیم. او شیفته خدمت به خلق بود.

یار بزرگی را از دست دادیم
کد خبر: 353257
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۱:۵۹:۲۶

اعتمادآنلاین| علی‌اکبر صالحی در مراسم تشییع پیکر دکتر احمدیان گفت: همه به یاد این مرد بزرگ، شریف و با اخلاق و علم با عشق و دوستی اینجا آمدید. شناخت من از او به 41 سال پیش برمی‌گردد.

او گفت: 20 روز پیش سر کلاس حالشان بد می‌شود و آنژیو می‌کنند و می‌بینند رگ‌های قلب‌شان بسته شده است. البته بیماری قند داشتند اما فکر نمی‌کردیم به این شکل اتفاق بیفتد.

صالحی از پرسنل بیمارستان جماران تقدیر کرد و گفت: عمل قلب بازشان خوب انجام شد و حالشان بهتر شده بود و با او صحبت کردیم اما دوباره شب در بخش حالشان بد می‌شود.

او گفت: آرامش عجیبی در وجودشان دیدم در این مدت که در بیمارستان بودند. انگار دلش دیگر اینجا نبود. مرگ ایشان در شب اربعین قابل اعتناست.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: من پشتیبان و مدیر لایقی را از دست دادم. همیشه درد دل می کرد درباره کار نیروگاه بوشهر با حجم زیاد بدهی که نیروگاه بوشهر داشت، اجازه نداد لحظه ای کار متوقف شود و کار را با زحمت پیش برد. او قبل از اینکه حالش بد شود کوه رفته بود و قلبش مشکلی نداشت. در دوران کاری‌اش باید بگویم او را شهید راه انجام ماموریت های خطیر در کشور می‌دانم.

همچنین رضا امراللهی، رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی و نصیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی نیز در این مراسم سخنانی ایراد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها