کد خبر: 353293
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۳:۰۴:۲۹
| |

انتخابات نمایندگان احزاب متقاضی در کمیسیون ماده 10 برگزار می‌شود

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: دبیران کل احزاب ملی و استانی در روز دوم آبان ماه، نمایندگان خود را در کمیسیون ماده 10 احزاب انتخاب می‌کنند.

انتخابات نمایندگان احزاب متقاضی در کمیسیون ماده 10 برگزار می‌شود
کد خبر: 353293
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۳:۰۴:۲۹

اعتمادآنلاین| حمید ملانوری مدیرکل سیاسی وزارت کشور در اطلاعیه‌ای با اشاره به انتخاب نمایندگان احزاب ملی و استانی تاکید کرد که احزاب می‌توانند با مشارکت در این انتخابات نمایندگان خود را در کمیسیون ماده 10 احزاب انتخاب می‌کنند.

مشروح این اطلاعیه به شرح زیر است: پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص برگزاری انتخابات نمایندگان دبیران کل احزاب ملی و استانی در کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی، بدینوسلیه اعلام می‌دارد جلسه انتخاب نماینده دبیران کل احزاب ملی راس ساعت 8 صبح و جلسه انتخاب نماینده دبیران کل احزاب استانی راس ساعت 14 بعد از ظهر روز پنجشنبه مورخ 1398/8/28 در سالن 600 نفره وزارت کشور برگزار می شود.

سمت دبیرکلی حزب قائم به شخص بوده و قابل توکیل به غیر نمی باشد و دبیران کل (اعم از نامزدها و سایر دبیران کل جهت رای دادن) باید شخصاً در جلسه انتخابات شرکت نمایند. ضمناً حضور دبیران کل در جلسه انتخابات و دادن رای منوط به داشتن معرفی نامه کتبی با سربرگ و مهر حزب مربوطه می باشد.

حمید ملانوری شمسی . مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها