عرضه گوشت‌های وارداتیِ درحال انقضای تاریخ مصرف با دستور تنظیم بازار

 کارگروه تنظیم بازار در جلسه اخیر خود به  موضوع ذخایر راهبردی گوشت گوساله وارداتی شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی ورود کرد و با توجه به در حال اتمام بودم تاریخ مصرف، دستور توزیع آنها را در بازار صادر کرد.  

عرضه گوشت‌های وارداتیِ درحال انقضای تاریخ مصرف با دستور تنظیم بازار
کد خبر: 353317
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۳:۵۳:۰۸

اعتمادآنلاین| ‌ بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار گوشت‌های منجمد برزیلی در حال انقضای تاریخ مصرف شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی، در بازار توزیع می‌شود.

کارگروه تنظیم بازار در جلسه اخیر خود به موضوع ذخایر راهبردی گوشت گوساله وارداتی شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی ورود کرد و با توجه به در حال اتمام بودم تاریخ مصرف، دستور توزیع آنها را در بازار صادر کرد.

عباس قبادی دبیر کارگروه تنظیم بازار مصوبه توزیع گوشتهای منجمد گوساله وارداتی در بازار با توجه به محدودیت تاریخ مصرف آنها را اعلام کرد. متن این مصوبه به شرح زیر است.

با توجه به محدودیت زمانی انقضای تاریخ مصرف بخشی از گوشت های منجمد شرکت پشتیبانی امور دام مربوط به ذخایر راهبردی و و محموله های بخش خصوصی و ضرورت مدیریت منابع ارزی و محوله های وارداتی به گونه ای که از بروز زیان مضاعف و عرضه بیش از نیاز در این مقطع و بروز کمبود در ماه های پایانی سال جلوگیری گردد مقرر گردید سازمان دامپزشکی کشور خروج محموله های گوشت منجمد برزیلی برای عرضه در بازار را منوط به مجوز شرکت پشتیبانی امور دام نماید.

در این مصوبه کارگروه تنظیم بازار همچنین تبصره ای نیز آمده است که شرکت پشتیبانی امور دام مکلف است مجوز عرضه را بر اساس اولویت تاریخ تولید صادر نماید.

مصوبه کارگروه تنظیم درباره توزیع گوشت های گوساله وارداتی که تاریخ مصرف آنها در حال اتمام است در بند10 نامه ذیل آمده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها