پیشکسوت باشگاه پرسپولیس:

اکنون زمان انتقاد از کالدرون نیست/ علیپور توپ می‌خواهد، نه روحیه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد مشکلات خط حمله پرسپولیس با فعالیت‌های بیشتر هافبک‌ها حل می‌شود.

اکنون زمان انتقاد از کالدرون نیست/ علیپور توپ می‌خواهد، نه روحیه
کد خبر: 353324
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۴:۰۰:۰۳

اعتمادآنلاین| مرتضی کرمانی‌مقدم در خصوص مشکلی که سرخپوشان در خط حمله می‌بینند، گفت: «به اعتقاد من برنامه‌های تهاجمی گابریل کالدرون به آن شکل نیست که پرسپولیس در هر بازی، گل‌های زیادی بزند. برد‌های این تیم هم با نتیجه مشابه یک بر صفر رقم خورد. به همین خاطر است که می‌گویم نباید فعلاً انتظار داشت پرسپولیس در هر بازی خود 2، 3 گل بزند.»


او اضافه کرد: «البته هنوز کالدرون به زمان احتیاج دارد تا با شرایط فوتبال ایران و بازیکنان و تیم‌های دیگر شناخت پیدا کند. اگر او چند ماه دیگر ماند و باز هم نتیجه نگرفت، باید از او خرده بگیریم، اما فعلاً زمان انتقاد نیست به خصوص که پرسپولیس در همین مدت کوتاه توانست 3 بازی خود را ببرد و البته یکی از این دیدارها، برد در شهرآورد بود. نباید به خاطر یک یا دو شکست، مربی جدید را مورد انتقادات شدید قرار دهیم، چون روند کاری پرسپولیس به شکلی است که می‌تواند نتیجه بگیرد.»


کرمانی‌مقدم در مورد انتقاداتی که از جونیور براندائو و علی علیپور می‌شود، افزود: «در مورد براندائو که نباید چندان امیدوار بود، چون او نشان داده مهاجم خیلی خوبی نیست و کیفیت کاملاً معمولی دارد مگر اینکه در آینده، اتفاقات دیگری رخ دهد. از طرف دیگر، علی علیپور هم خودش را نشان داده و بار‌ها ثابت کرده اگر در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، توپ‌ها را به سادگی از دست نمی‌دهد. برخی می‌گویند او نیاز به روحیه دارد، اما به عقیده من، علیپور توپ‌های بیشتری در فرصت‌های مناسب می‌خواهد تا کار را تمام کند نه روحیه، چون او همیشه بازیکن باروحیه و باانگیزه‌ای بوده و باز هم می‌تواند همین روند را ادامه دهد.»


این پیشکسوت فوتبال در نهایت، در مورد بازی با پیکان گفت: «هیچ دیداری برای پرسپولیس آسان نیست به خصوص که در دو بازی اخیر هم نتایج خوبی کسب نکرده، اما شاید بازی با پیکان بتواند موتور نتیجه گیری تیم را روشن کند. پرسپولیس بازی‌های سخت خود مقابل مدعیان اصلی را پشت سر گذاشته و باید برابر سایر تیم‌ها، عملکرد بهتری داشته باشد. انتظارم این است که پرسپولیس هم خوب بازی کند و هم برنده از زمین خارج شود هر چند عدم حضور هواداران می‌تواند کار را سخت‌تر کند.»

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها