کد خبر: 353326
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۴:۰۲:۰۵
| |

سرمربی تیم بسکتبال مهرام:

هرچقدر کیفیت لیگ و تیم‌ها بالاتر باشد بسکتبال ایران رشد می‌کند

سرمربی تیم بسکتبال مهرام درباره شرایط تیمش برای فصل جدید لیگ برتر گفت: ما بهترین بازیکنان بسکتبال را داریم و جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستیم.

هرچقدر کیفیت لیگ و تیم‌ها بالاتر باشد بسکتبال ایران رشد می‌کند
کد خبر: 353326
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۴:۰۲:۰۵

اعتمادآنلاین| ‌ مصطفی هاشمی درباره وضعیت تیم مهرام در آستانه لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت:

ما در این مدت فقط تمرین کرده‌ایم. با نزدیک شدن به لیگ چند بازی دوستانه هم داریم تا هماهنگی تیم بهتر و بیشتر شود.

وی با اشاره به دیدار دوستانه با تیم اکسون بیان کرد: یک مسابقه دوستانه با این تیم داشتیم اما گل‌ها را نشمردیم با این حال اصلا خوب نبودیم. تیم اکسون تیم خوبی است و در این مسابقه واقعا بهتر از ما کار کرد و ما خیلی بد بودیم. باید در این مدت باقی مانده بیشتر تمرین کنیم تا به آنچه می‌خواهیم نزدیک شویم.

هاشمی ادامه داد: به احتمال زیاد فردا (دوشنبه) هم یک مسابقه دوستانه با تیم شهرداری بندرعباس خواهیم داشت و باید ببینیم در این مسابقه چه نمایشی ارائه خواهیم داد.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در پاسخ به این سوال که جوان بودن تیمش و غیبت صمد نیکخواه بهرامی روی شرایط مهرام تاثیر گذاشته یا نه؟ گفت: من هیچوقت درباره این موارد صحبت نکردم و نگفته‌ام تیمم جوان است، پیر است یا مصدوم دارم. ما بهترین بازیکنان بسکتبال را جذب کرده‌ایم و به بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم که بهترین هستند.

وی افزود: مهرام جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و ما جز تلاش کردن و تمرین هیچ کاری نداریم. نه مصدوم داریم و نه نبودن صمد روی کار ما تاثیر می‌گذارد. با اضافه شدن صمد هم با قدرت کارمان را ادامه می‌دهیم. ما اینجا نیستیم که از چیزی فرار کنیم بلکه هستیم تا مبارزه کنیم.

هاشمی درباره این موضوع که تیمش در هفته‌های نخست لیگ باید برابر تیم‌های قدرتمند بازی کند، تصریح کرد: ذوب‌آهن 2 بازیکن خارجی دارد، شیمیدر جزو مدعیان است و اکسون هم تیم خوبی دارد اما ما هیچوقت به شرایط حریفان کاری نداریم و تنها بر روی کار خودمان تمرکز داریم که با قدرت مبارزه کنیم. در تمام مسابقه‌ها هم تلاش می‌کنیم که برنده از زمین خارج شویم و می‌دانم که بازیکنانم این پتانسیل و توانایی را دارند.

سرمربی مهرام درباره این فصل از لیگ برتر نیز گفت: امیدوارم که تیم‌ها با شرایط خوب کارشان را شروع کنند. بازیکنان خارجی خوبی وارد بسکتبال شده‌اند که به رشد ما کمک می‌کنند. هرچقدر که کیفیت لیگ و تیم‌ها بالاتر باشد بسکتبال ایران رشد می‌کند. ما نیز به غیر از این چیزی نمی‌خواهیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکن خارجی جذب می‌کند یا نه؟ بیان کرد: این موضوع در حیطه کار باشگاه است. بودجه مشخص است و کارمان را شروع می‌کنیم. باشگاه درباره بازیکن خارجی تصمیمش را خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها