کد خبر: 353329
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۴:۰۳:۲۸
| |

سرمربی تیم ملی فوتسال:

با قدرت از عنوان قهرمانی خودمان دفاع می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: جام ملت‌ها در هر سطحی که باشد، جام ملت‌هاست ما از همان ابتدا با قدرت جهت دفاع از عنوان قهرمانی خود در آسیا حضور خواهیم یافت.

با قدرت از عنوان قهرمانی خودمان دفاع می‌کنیم
کد خبر: 353329
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۴:۰۳:۲۸

اعتمادآنلاین| ‎ سید محمد ناظم الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال اعزامی به مرحله مقدماتی جام ملت‌ها که قرار است از یک تا سوم آبان در ارومیه برگزار شود، گفت: این آخرین اردوی تدارکاتی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌ها است و طبق هماهنگی انجام شده قرار است فردا راهی ارومیه میزبان این مسابقات شویم.

وی گفت: طبق تصمیم کادر فنی 14 بازیکن به تیم ملی دعوت شده و از این 14 نفر، 7 بازیکن مسعود محمدی، بهزاد عظیمی، رحمان سارانی، سعید مومنی، طاها نعمت‌یان، سالار آقاپور و علیرضا عسگری که همگی جوان هستند و برای اولین بار است که در یک بازی رسمی تیم ملی شرکت کنند در واقع هدف من و کادر فنی میدان دادن به بازیکنان جوان خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: برای ما فرقی ندارد که در چه مرحله از مسابقات قرار است شرکت کنیم. جام ملت‌ها در هر سطحی که باشد، جام ملت‌هاست. ما از همان ابتدا و با قدرت جهت دفاع از عنوان قهرمانی خود در آسیا در این مسابقات حضور خواهیم یافت. شما ببینید در حال حاضر صعود عراق به مرحله بعد این مسابقات مشخص نیست و نتایج عراق و دیگر تیم‌های مدعی باید برای ما درس عبرتی باشد. فوتسال آسیا در حال پیشرفت است و کشورهای آسیایی به خصوص شرق آسیا و حاشیه خلیج فارس در حال سرمایه‌گزاری در این رشته هستند.

وی همچنین در مورد تورنمنت کاسپین روسیه گفت: آن تورنمنت دیگر تمام شده و ما در این تورنمنت درس‌های خوبی گرفتیم. تورنمنت کاسپین تلنگری برای فوتسال ما بود که کادر فنی و بازیکنان نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند. هر تیمی که در هر مرحله از جام ملت‌ها شرکت می‌کند از آمادگی کاملی برخوردار و مدعی است. بارها گفتم که امسال تیم ملی سالی پرکار و شلوغی دارد به خصوص در این 5 ماهه آخر سال که هم مقدماتی و هم قهرمانی جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی 2020 را در پیش است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها