کد خبر: 353389
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۷:۲۶:۰۵
| |

زهرا صدراعظم نوری، عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح‌طلب:

به‌دنبال حضور بالای 30 درصدی زنان در لیست‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان هستیم

عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: ما به دنبال حضور بالای 30 درصد زنان در لیست‌های انتخاباتی خواهیم بود و امیدواریم به درصد قابل توجهی دست پیدا کنیم.

به‌دنبال حضور بالای 30 درصدی زنان در لیست‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان هستیم
کد خبر: 353389
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۷:۲۶:۰۵

اعتمادآنلاین| زهرا صدراعظم نوری، عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح‌طلب درباره درصد حضور زنان در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان بیان کرد: در خصوص درصد حضور زنان در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان در جلسات مجمع زنان اصلاح‌طلب بحث‌هایی صورت گرفته است، چون ما معتقدیم باید مشارکت زنان بیشتر باشد.

وی افزود: ما باید بتوانیم در لیست انتخابات اصلاح‌طلبان، زنانی را که شایستگی لازم را دارند قرار دهیم تا مشارکت گسترده زنان را در پای صندوق‌های رأی رقم بزنند.

صدراعظم نوری خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله برای میزان درصد حضور زنان در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نیز گفت‌وگو خواهیم کرد و نظرات مجمع زنان اصلاح‌طلب به آنها منعکس خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما چند درصد از لیست انتخابات اصلاح‌طلبان را زنان تشکیل دهند، گفت: هر چه درصد حضور زنان در لیست انتخاباتی بیشتر باشد بهتر است، اما ما به دنبال حضور بالای 30 درصد زنان در لیست‌های انتخاباتی خواهیم بود و امیدواریم به درصد قابل توجهی دست پیدا کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها