کد خبر: 353404
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۹:۰۵:۵۸
| |

تساوی پارس جنوبی و صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر

تیم‌های نفتی پارس جنوبی‌جم و صنعت نفت آبادان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تساوی پارس جنوبی و صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر
کد خبر: 353404
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۹:۰۵:۵۸

اعتمادآنلاین| ‎ در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم پارس جنوبی‌جم امشب میزبان تیم صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی جم بود.

در این دیدارکه تیم پارس جنوبی برای کسب 3 امتیاز در بازی خانگی برنامه‌ریزی کرده بود در نیمه نخست بارها بر روی دروازه تیم صنعت نفت آبادان پرخطر ظاهر شد که توپ‌ها از روی خط دروازه عبور نکرد و این در حالی است که تیم پارس جنوبی‌جم در دقیقه 41 بازیمحمد ابراهیمی از روی نقطه پنالتی فرصت عالی گلزنی برای پارس جنوبی را از دست داد.

تیم صنعت نفت آبادان هم چند حمله نه چندان خطرساز روی دروازه پارس جنوبی تدارک دید که هیچکدام به ثمر نرسید تا نیمه نخست بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم پارس جنوبی‌جم حملات خود را بر روی دروازه صنعت نفت آبادان افزایش داد که در دقیقه 58 در پرتاب اوت بلند و ضربه سر کاکاشویلی دروازه‌بان نفت آبادان پس از برخورد با تیرک عمودی آنرا راهی کرنر کرد.

دومین حمله خطرساز دیگر جمی‌ها در دقیقه 60 رخ داد که پس از ارسال کرنر شوت محکم محمد نوری از کنار دروازه صنعت نفت بیرون رفت.

در ادامه، این بازی با کش‌وقوس‌هایگوناگون همراه بود و با وجود موقعیت‌ها وفرصت‌های مهم گلزنی برای تیم میزبان گلی در برنداشت تا تیم پارس‌جنوبی‌جم و صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل رضایت دهند.

در این بازی تیم پارس جنوبی صاحب 10 کرنر در مقابل یک کرنر صنعت نفت آبادان شد که از این فرصت‌ها استفاده گلزنی نشد.

در این بازی مگنو باتیستا، کاخبر کاکاشویلی از پارس جنوبی و ناصر سالاری و میلاد جهانی از صنعت نفت آبادان از داور کارت زرد دریافت کردند.

این دیدار با قضاوت بر عهده سید مهدی مرجان‌زاده، کمک داوران اسعدی و یوسف مغروری و داور چهارم حسن انتظاری بود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها