سیدحشمت اله حیات الغیب، مدیرکل زندانهای استان تهران تاکید کرد؛

ضرورت برگزاری کلاسهای دینی و آموزشی در زندانهای استان تهران

سیدحشمت اله حیات الغیب، مدیرکل زندانهای استان تهران، بر ضرورت و تلاش جهت برگزاری کلاسهای دینی و آموزشی در زندانهای استان تهران تاکید کرد.

ضرورت برگزاری کلاسهای دینی و آموزشی در زندانهای استان تهران
کد خبر: 353441
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۲۲:۵۹:۵۴

اعتمادآنلاین| سیدحشمت اله حیات الغیب، مدیرکل زندانهای استان تهران، عصر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر ندامتگاه ورامین طی سخنانی گفت: حفظ امنیت و اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی در راس کار زندانبانی قرار دارد و باید در زندان ها با برگزاری منظم کلاسهای معارف دینی و آموزشی تلاش کنیم تا زندانی بعد از آزادی فرد مفیدی برای جامعه باشند.

وی افزود: فراگیری مهارت ‌های فنی و حرفه‌ای توسط زندانیان زمینه ورود بهتر آنان به جامعه پس از آزادی از زندان را فراهم می آورد.

حیات الغیب اهمیت و ضرورت اشتغال و حرفه آموزی زندانیان را مورد تاکید قرارداد و خاطر نشان کرد: آموزش و یادگیری مهارت می تواند مسیر زندگی فرد را مشخص کند و اگر فرد زندانی حرفه ای را یاد بگیرد و منتج به اشتغال شود مسیر زندگی وی تغییر خواهد کرد و به جای مسیر خلاف و جرم در حوزه مهارت و شغل وارد شده و به زندگی برخواهد گشت.

مدیرکل زندانهای استان تهران خاطر نشان کرد: آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به زندانیان موجب خودباوری و اصلاح و تربیت آنان می شود.

وی بیان داشت: حصول موفقیت در امر زندانبانی، تلاش و کوشش در زمینه ارتقاء سطوح مختلف به ویژه بهداشت و درمان، اصلاح و تربیت، مددکاری ،قضایی و نیز استفاده بهینه از منابع مالی و نیروی انسانی است که این موضوع فقط با همکاری و همدلی نیروها و هدایت ،نظارت و ساماندهی مدیران و مسئولان ذی ربط تحقق پیدا خواهد کرد.

گفتنی است که در این مراسم «صیدمراد نصیریان» به عنوان سرپرست جدید ندامتگاه ورامین معرفی شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها