کد خبر: 353501
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۰۹:۴۳:۰۰
| |

پژمان نوری:

همه برای کمک به ملوان به میدان بیایند

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی و کاپیتان سابق این تیم پرطرفدار شمال کشور درخواست کرد همگان برای کمک به ملوان به میدان بیایند و هواداران نیز به این تیم جوان زمان بدهند.

همه برای کمک به ملوان به میدان بیایند
کد خبر: 353501
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۰۹:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پژمان نوری و مازیار زارع ، مالکان تیم ملوان بندرانزلی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه بندرانزلی به بیان مسائل و شرایط موجود در تیم پرداخته و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

پژمان نوری در این نشست خبری با اشاره به اینکه تنها برای کمک به ملوان این مسئولیت را قبول کرده است افزود: پس از خداحافظی از مستطیل سبز می خواستم یک سالی به دور از هرگونه هیاهو فقط در کنار خانواده باشم اما زمانی که شرایط ملوان را اینگونه دیدم با مازیار زارع به توافق رسیدیم که دیگر ، ماندن و نگاه کردن جایز نیست .

وی اظهار داشت: من و مازیار هدفمان مالکیت تیم نبود بلکه تقاضا کردیم که مدیریت موقت آن را تا یافتن مالک جدید یا اسپانسر (حامی مالی ) مناسب به ما بسپارند و با اینکه کار بسیار سختی است اما خوشحالم که این مسئولیت را قبول کردیم.

نوری با تاکید بر اینکه همگان باید برای کمک به تیم محبوب ملوان به میدان بیایند تصریح کرد: اگر قرار باشد که همه بنشینند و منتظر باشند که پژمان و مازیار موفق شوند از نظر من این امر امکان پذیر نیست و همه باید دست در دست هم به ملوان کمک کنیم تا این تیم دوباره به جایگاه واقعی خود برسد .

وی در خصوص کسب نتیجه های ضعیف تیم در بازی های اخیر خانگی و خارج از خانه گفت: نتیجه نگرفتن تیم ربطی به مالکان تیم ندارد و تیم به گونه ای بسته شد که ربطی به نظر مربی نداشته و هرکسی را که دوست داشتند به عنوان بازیکن وارد تیم کردند و امروز ملوان تیم هماهنگی از لحاظ پست بازیکنان نیست و تمام تلاش ما بر این است که با ایجاد هماهنگی به هدف مورد نظر دست یابیم .

نوری با اشاره به اینکه سرمربی ملوان بندرانزلی عملکرد خوبی داشته و تیم جوان ملوان نیاز به زمان بیشتر و حمایت هواداران دارد گفت:من شاهدم که بازیکنان هر هفته در تمرین بهتر می شوند اما این بازیکنان دغدغه های روحی دارند که با شکست های اخیر بیشتر شده چرا که بازیکن تکلیف خود را نمی داند و قرار داد های بسیاری از بازیکنان در فدراسیون 10 میلیون تومان ثبت شده ولی وعده های دیگری به آنان داده شده و ما می خواهیم تا قبل از بازی در پیش رو وضعیت این بازیکنان مشخص شده و بازیکن تنها به مسائل فنی خود فکر کند.

وی با بیان اینکه ملوان همواره مشکل مالی داشته است گفت: من تا کنون از هیچ مسئولی هیچ چیزی نخواسته بودم ولی در این مدت 45 روزی که ملوان را به ما سپردند دستمان را جلوی همه برای کمک به ملوان دراز کردیم و موفق هم بودیم.

نوری با اشاره به نبود زیر ساخت مناسب در باشگاه ملوان بندرانزلی افزود: باشگاه ملوان با وجود 50 سال قدمت هنوز پروانه ندارد اما ما در تلاشیم که با برنامه ریزی مناسب 50 سال دوم ملوان را با ساختار جدید داشته باشیم و با ایجاد درآمد پایدار برای باشگاه و کسب برخی اختیارات و امتیازات از سوی مسئولان، ملوان به درآمد زایی برسد و در این راستا با توجه به اینکه هزینه غذای بازیکنان بسیار زیاد است، تصمیم گرفتیم رستورانی برای ملوان تاسیس کنیم تا علاوه بر تامین غذای بازیکنان، درآمد زایی نیز برای ملوانان داشته باشد.

وی با تاکید براینکه ملوان باید به اصل خود بازگردد تصریح کرد: پژمان نوری، مازیار زارع و محمد احمد زاده مبالغ قرارداد خود را برای کمک به ملوان به این باشگاه می بخشند و انتظار داریم سایر پیشکسوتان و بازیکنان بومی نیز این کار را الگو قرار داده و با گذشتن از مبالغ قراردادی خود می توانند در مجموع حدود 9 میلیارد تومان به این باشگاه کمک کنند.

نوری در خصوص انتخاب هیات مدیره ملوان گفت: می خواهیم از افرادی استفاده کنیم که علاوه بر داشتن ایده و تفکر نو، برای ملوان مثمر ثمر باشند و در همین راستا اعضای هیات مدیره جدید نیز در چند روز آینده معرفی و مدیرعامل نیز مشخص می شود.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در بازسازی سکوهای ورزشگاه تختی بندرانزلی گفت: خبرنگار و رسانه ای نیست که در مورد وضعیت سکوهای ورزشگاه نگفته باشد و ما هم منتظریم و می دانیم که با نبود سکوهای روبروی جایگاه قدرت هواداران ملوان و تیم نصف می شود و از مسئولان انتظار می رود با تکمیل این استادیوم خیلی زود هواداران به آن چیزی که حقشان است برسند.

نوری با اشاره به نبود آکادمی در باشگاه ملوان بندرانزلی ادامه داد: مدارس فوتبال بسیاری در انزلی فعالیت می کنند اما ملوان آکادمی ندارد و به دنبال ایجاد آکادمی برای استعداد یابی و همچنین رفع گوشه ای از مشکلات مالی تیم هستیم .

وی خاطر نشان کرد: از این هفته شکل فوتبال ملوان به دلیل نوع تمرین بازیکنان تغییر می کند و باید بگویم به همه بازیکنان پایه ای که بازی دادیم نتیجه مثبت گرفتیم پس ملوان می تواند راه خود را پیدا کرده و از لحاظ فنی به آن نقطه مورد نظر برسد.

نوری با اشاره به اینکه جوان گرایی باعث می شود جوان ترها خودشان را نشان دهند در خصوص حضورش در مستطیل سبز به عنوان کاپیتان ملوانان افزود: اگر شعارمان جوانگرایی است پس دیگر بازگشت پژمان نوری به زمین جالب نیست اما اگر به آنجایی برسم که 10 دقیقه حضورم در زمین مفید است و می تواند به ملوان کمک کند با وجود دور ماندن از تمریناتم، از آبروی خودم مایه گذاشته و با تمام وجودم حاضرم وارد زمین شوم.

وی با اشاره به اینکه با تشکیل هیات مدیره جدید می خواهد ملوان را از حالت سنتی درآورد گفت: با وجود اینکه 30 درصد از سهام باشگاه ملوان در اختیار نیروی دریایی ارتش است اما نداجا فقط زمین تمرین را در اختیار باشگاه گذاشته و می توانیم از امتیاز سهمیه سرباز استفاده کنیم اما در سال های اخیر هیچ گونه کمک مالی صورت نگرفته است.

نوری یادآور شد: اتوبوسی که از جانب نیروی دریایی در اختیار باشگاه بود نیاز به بازسازی دارد تا با بازگشت این اتوبوس به باشگاه بخشی از هزینه های ملوان کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه در تیم فوتبال بانوان ملوان نیز سیاست ها به سمت جوانگرایی است در خصوص وضعیت این تیم ادامه داد: افتخارات این تیم متعلق به مریم ایراندوست است و با وجود اینکه به دلیل مشکلات زندگی حاضر به ادامه همکاری نبود به پیشنهاد وی، اعظم غلامی به عنوان سرمربی بانوان ملوان معرفی شد و انصافا هم نتیجه خوبی گرفته است .

نوری با اشاره به نقش تاثیر گذار هواداران در تزریق انرژی به بازیکنان تاکید کرد: ملوان هویت این شهر است و این هویت خانم و آقا ندارد چرا که همگی یک خانواده هستیم و خانم ها هم به اندازه آقایان حق دارند از فوتبال لذت ببرند چرا که ملوان تنها به خاطر هوادارانی زنده است که با عشق کنار ملوان بودند و از این تیم حمایت کرده اند و تا وقتی هواداران پشت این تیم هستند ملوان همیشه ملوان خواهد ماند.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از هرگونه حاشیه سازی و شیطنت های رسانه ای در جهت ایجاد ناامیدی و تخریب این تیم محبوب گفت: نباید مردم را با یک حرف دروغ از خودمان ناامید کنیم، شیطنت ها خوشایند این روزهای ملوان نیست و کاری نکنیم که دود آن به چشم تیم ملوان برود .

نوری با بیان اینکه به نمایندگی از همه هواداران این مسئولیت را قبول کرده است اضافه کرد: نباید انتظار داشته باشیم که تیم ملوان امسال به لیگ برتر راه پیدا کند اما از الان باید پایه های ترقی این تیم چیده شده و اجازه دهیم کار به شکل اصولی انجام شود .

اطمینان دارم این تیم جوان ملوان نتیجه لازم را می گیرد

در ادامه این نشست مازیار زارع نیز با اشاره به سخت بودن مسیر در پیش روی ملوانان اظهار کرد: من و پژمان نوری آدمهای فوتبالی هستیم و با ورزش شناخته شده هستیم و فقط برای کمک به ملوان بدون هیچ گونه جناح بندی سیاسی و سمت و سو ، این مسئولیت را قبول کرده ایم.

وی با اشاره به وجود انگیزه لازم در بین بازیکنان جوان ملوان افزود: میدان دادن به جوانان در شرایط بحرانی کنونی از سوی سر مربی، جرات می خواهد و بازیکنان نیز باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و نیازمند فرصت و حمایت هواداران نیز هستند.

زارع ادامه داد: همیشه انرژی از سکوها به زمین وارد می شده و باید این انرژی همچنان تداوم داشته باشد و معتقدم اگرچه نگرانی برای همه وجود دارد ولی ما نگران نیستیم و مطمئنم این بازیکنان نتیجه می گیرند.

به گزارش ایرنا، با تشکیل جلسه فوق العاده در دفتر فرماندار انزلی با حضور اعضای شورای تامین، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیات فوتبال و تعدادی از پیشکسوتان فوتبال و اصحاب رسانه استان؛ آخرین وضعیت باشگاه ملوان ، حواشی به وجود آمده و چگونگی اجرای تعهدات از سوی متقاضی خرید محسن میرابی بررسی و پس از بحث درباره شرایط بوجود آمده و نظر به عدم اجرای تعهدات مطروحه در قرارداد منعقده از سوی متقاضی خرید و همچنین فسخ قانونی قرارداد، مالکیت تیم ملوان بندر انزلی مشروط به ایفای تعهدات، به پژمان نوری واگذار شد.

در حال حاضر تیم های ملوان بندرانزلی، سپیدرود رشت و داماش گیلان بعنوان نمایندگان این استان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال حضور دارند.

در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم در سال 99 را دریافت خواهند کرد و دو تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها