حمایت مدافع پرسپولیس از کالدرون/ باید به او فرصت بیشتری داده شود

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بازی کردن کنار سیدجلال لذت می‌برم و خوشحالم که شرایط بازی پیدا کرده است و می‌تواند به تیم کمک کند.

حمایت مدافع پرسپولیس از کالدرون/ باید به او فرصت بیشتری داده شود
کد خبر: 353527
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۱۰:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‎ محمدحسین کنعانی‌زادگان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خداراشکر پرسپولیس اسکلت تیمی‌اش را از فصل قبل حفظ کرده است و بازیکنان خوبی هم به این تیم اضافه شدند که پیش از این هم سابقه حضور در پرسپولیس را داشته‌اند. ما دیروز بازی خوبی انجام دادیم و مهمترین مسئله کسب سه امتیاز بازی بود. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده هم این روند را ادامه دهیم.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود پرسپولیس نوسان دارد، گفت: به نظر من سرمربی تیم تازه به پرسپولیس آمده است و باید فرصت بیشتری به او داده شود. درست است یکسری نوسانات در نتایج ما دیده شده و طبیعی هم بوده است. ما بازی‌های سختی با مدعیان قهرمانی لیگ داشتیم. سه امتیاز دیروز مقابل پیکان خیلی برای ما مهم بود تا در جدول شرایط بهتری پیدا کنیم. بازی‌های آینده ما به مراتب بازی‌های آسان‌تری است و باید با تمرکز در مسابقات شرکت کنیم تا سه امتیاز بازی‌های آینده را کسب کنیم.

کنعانی‌زادگان درباره حضور سیدجلال حسینی در بازی دیروز و اینکه بازیکنان چقدر می‌توانند از تجربه او استفاده کنند، تصریح کرد: سیدجلال حسینی یکی از اسطوره‌های تیم ماست. از زمانی که به تیم ملی آمدم سیدجلال بوده و تجربیات زیادی کنار او هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس به دست آوردم. پیش از این هم زمانی که علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان در پرسپولیس بودند من از تجربیات آنها استفاده می‌کردم. از بازی کردن کنار سیدجلال لذت می‌برم و خوشحالم که شرایط بازی پیدا کرده و می‌تواند به تیم کمک کند. البته فرقی هم نمی‌کند که چه کسی برای پرسپولیس بازی می‌کند، چون مهم موفقیت تیم است.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد شکست تیمش مقابل بحرین تصریح کرد: از همان ابتدا که خواستیم سرود ایران را بخوانیم، آنها شروع به توهین کردند، برای ما سخت بود و باید در زمین ثابت می‌کردیم. مالکیت بازی دست ما بود، اما شرایط بد آب و هوا و همچنین جو بد بازی به حدی بود که آنها توانستند روی یک اتفاق به ما گل بزنند. بعد از آن ما باز هم بازی را در اختیار داشتیم، اما به‌هرحال نتوانستیم نتیجه لازم را به دست بیاوریم. صد درصد عراق را باید ببریم. ان‌شاءالله بازی‌های برگشت آسان‌تر هستند، زیرا که با آنها باید در تهران بازی کنیم و فقط با کامبوج خارج از خانه بازی خواهیم کرد. دوست داریم به خاطر این توهینی که به ما کردند هواداران بیایند و حامی تیم باشند تا بتوانیم نتایج خوب بگیریم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها