به همت فرهنگسرای خاتم (ص) انجام خواهد شد؛

رونمایی از کتاب جدید محمود حکیمی

مراسم رونمایی کتاب «پیام محبت» نوشته محمود حکیمی برگزار می‌شود.

رونمایی از کتاب جدید محمود حکیمی
کد خبر: 353580
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۱۳:۲۳:۰۹

اعتمادآنلاین| مراسم رونمایی کتاب «پیام محبت» به همت فرهنگسرای خاتم (ص) و با همکاری کتابخانه حکیمی و انتشارات مدرسه روز چهارشنبه، اول آبان از ساعت 16 در فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی منطقه 18، شهرک ولیعصر(ع)، خیابان پژاند، بوستان لواسانی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66207069 تماس بگیرند.

«پیام محبت»، صد و هشتاد و پنجمین کتاب محمود حکیمی، نویسنده پیشکسوت کودکان و نوجوانان است که در 104 صفحه و با قیمت 18هزار تومان در انتشارات مدرسه منتشر شده است.

داستان «پیام محبّت» درباره مروان و مرتضی است. مروان پاکستانی و از پیروان مذهب حنفی و مرتضی ایرانی و شیعی‌مذهب است. این دو در آلمان رشته معماری می‌خوانند و بدون حساسیت به باورهای مذهبی یکدیگر با هم دوست هستند. اگرچه مروان گاهی تحت تاثیر تبلیغات سوء وهابیون در مورد شیعیان، درباره دوستش دچار تردیدهایی می‌شود. این شرایط ادامه دارد تا آن‌که مروان وارد گروهی می‌شود و پی می‌برد که هر آن‌چه تکفیری‌ها درباره اسلام و تعالیم آن و همچنین درباره شیعیان می‌گویند دروغ است.


نویسنده در این کتاب که برای نوجوانان نگاشته بر این نکته تأکید کرده است که آموزه‌های اسلام بر اساس مهرورزی و محبت است، همچنان که امام صادق علیه السلام فرموده است: «آیا دین غیر از محبت چیز دیگری است؟» حکیمی علاوه بر آیات بسیاری از قرآن کریم، بر روایات و احادیثی از چهارده معصوم (ع) در مورد ضرورت محبّت و مهرورزی در جامعه تأکید کرده است. همچنین در این داستان علّت‌های گرایش به دین اسلام و نمونه‌هایی از مسلمان شدن بسیاری از افراد ذکر شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها