کد خبر: 353614
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۱۴:۰۹:۲۷
| |

حضور رئال مادرید در جهنم استانبول

شکست در دیدار مقابل قهرمان سوپرلیگ ترکیه، کار شاگردان زین‌الدین زیدان را برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان، به فرآیندی پیچیده بدل خواهد کرد.

حضور رئال مادرید در جهنم استانبول
کد خبر: 353614
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۱۴:۰۹:۲۷

اعتمادآنلاین| ‌ قرار است فینال لیگ قهرمانان ماه مه سال 2020 در استانبول برگزار شود و از این رو، بازگشت احتمالی کهکشانی‌ها به ترکیه در این ماه، شاید به نتیجه‌ای که روی اسکوربرد ورزشگاه دیدار رئال مادرید مقابل گالاتاسرای نقش می‌بندد، بستگی داشته باشد.

تیم تحت هدایت زیدان در حالی پا به این مسابقه خواهد گذاشت که از 2 بازی افتتاحیه خود در گروه اول لیگ قهرمانان اروپا تنها یک امتیاز دشت کرده و ناکامی در استانبول شرایط صعود آنان به دور بعدی رقابت‌ها را به شکلی عجیب پیچیده خواهد کرد.

رئالی‌ها از زمان تغییر فرمت و قالب برگزاری لیگ قهرمانان در سال 1993، هرگز در گذر از مرحله گروهی ناکام نبوده‌اند و در صورت ناتوانی در صعود از مرحله گروهی در فصل جاری، شرمساری غیرقابل وصفی برای آنان به یادگار خواهد ماند؛ تیمی که از دیرباز رابطه عاشقانه‌ای با معتبرترین رقابت باشگاهی قاره اروپا داشته است.

مسئولیت خطیر کهکشانی‌ها برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاق شومی با تایید خبر مصدومیت «لوکا مودریچ» و «گرت بیل» بیش از پیش نگران‌کننده شد.

فضای کینه‌توزانه؛ درست مثل جهنم

52 هزار و 44 هوادار پرشور ترک در ورزشگاه تازه تاسیس علی سامی ین (یا ورزشگاه ترک تلکام آرنا) گرد هم خواهند آمد و امیدوارند تا فضای سنتی و دلهره‌آوری را برای عقب راندن حریف ایجاد کنند. حریفی که همچون رئال مادرید با تک امتیاز از دیدارهای ابتدایی خود و امیدی که به ساق‌های «فالکائو» مهاجم کلمبیایی و تازه از کمند مصدومیت رها شده این تیم بسته شده است، پا به استانبول خواهد گذاشت.

در سوی دیگر، مدافع عنوان قهرمانی سوپرلیگ ترکیه فصل 2019 - 2020 را خوب آغاز نکرده و «فاتح تریم» سرمربی سرشناس و ترک تبار این تیم از سوی کانون هواداران باشگاه گالاتاسرای (Cim Bom fan-base) به شدت هدف انتقاد قرار گرفته است.

مطبوعات محلی ترکیه، پیروزی 3 بر 2 گالاتاسرای مقابل سیواسپور و شکست یک بر صفر کهکشانی‌ها در برابر رئال مایورکا در لالیگا را برای میزبان خوش‌یمن و برای کهکشان مادرید بدشگون تلقی کردند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها