کد خبر: 353647
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۱۵:۰۳:۰۰
| |

«آشپزخانه» حسن معجونی از امشب در تالار مولوی به روی صحنه می‌رود

کارگردان نمایش «آشپزخانه» گفت: همیشه دوست داشتم با گروه‌های مختلف از شهرهای گوناگون یک متن را کار کنم تا تفاوت نگاه و اجرای آنها را دریابم که خوشبختانه در این اثر اتفاق افتاد.

«آشپزخانه» حسن معجونی از امشب در تالار مولوی به روی صحنه می‌رود
کد خبر: 353647
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۱۵:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| نسخه شیراز نمایش «آشپزخانه» به کارگردانی حسن معجونی از امشب به صحنه سالن اصلی تالار مولوی می‌رود.

معجونی درباره این نسخه عنوان کرد: این نسخه به نویسندگی آرنولد وسکر و ترجمه امیرحسین بیات با حضور بازیگران جوان تئاتر شیراز تولید شده و به صحنه می رود. قرار است پس از آن در شهرهای رشت و تهران کار اجرا برود.

او با اشاره به آغاز اجرای نمایش از امشب گفت: هیچ کدام از اجراها در هر یک از این شهرها برایم ارجیحتی ندارند ولی همه‌شان برایم مهم هستند.

معجونی در ادامه افزود: همیشه دوست داشتم با گروه‌های متفاوت از شهرهای مختلف یک متن را کار کنم تا برخورد آنها با نمایشنامه‌ها را ببینم.

این کارگردان تئاتر اظهار داشت: مقصودم این است که این سه حال و هوا برایم خیلی متفاوت و مهم و نحوه اجرای آنها نیز مهمتر است.

بازیگران اجرای نسخه شیراز آشپزخانه به ترتیب حروف الفبا عبارتند از مهدی ابوحمزه، پوریا احمدی، نکیسا ادیب، امیر اسداللهی، برنا انصاری، سارینا بهرامی، افسون پالیزبان، پویا پورامین، زهرا پناهنده، شیرین جهانبخش، طناز جوانمردی، زهرا حسین آبادی، حسین حسینیان، مهران حیدری، پوریا خرم، علی خواجویی، مریم دارابی، رضا ذهبی، فائزه رستگاری، حامد سروری، مازیار سیدی، مونا طحانی، بهار علیپور، نگین فتحیان، زهرا کاظمی، هستی محمودی، مریم مرشدی، محمد مطهری پور، یاشگین معصومی، نجوا وهاب، کیمیا همایونی و محمد حسن معجونی.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها