مسابقات ووشو قهرمانی جهان:

مریم هاشمی و شهربانو منصوریان قهرمان جهان شدند/ الهه منصوریان راهی فینال شد

روز دوم مسابقات ووشو قهرمانی جهان با کسب دو مدال توسط مریم هاشمی و شهربانو منصوریان و همچنین فینالیست شدن الهه منصوریان پیگیری شد.

مریم هاشمی و شهربانو منصوریان قهرمان جهان شدند/ الهه منصوریان راهی فینال شد
کد خبر: 353681
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۱۶:۰۲:۳۸

اعتمادآنلاین| ‎ روز دوم از پانزدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جهان از صبح امروز(دوشنبه) در شانگهای چین برگزار شد و شهربانو منصوریان و مریم هاشمی با برتری در دیدار پایانی به مدال طلا دست یافتند و الهه منصوریان نیز فینالیست شد.

در رقابت‌های امروز و در دیدار پایانی وزن وزن 70 کیلوگرم ساندا بانوان، شهربانو منصوریان با برتری اختلافی 12 امتیاز از سد کریستینا اولیورا از برزیل گذشت تا پنجمین مدال طلای خود در مسابقات جهانی را کسب کند.

منصوریان برای حضور در دیدار پایانی، پس از استراحت در دور نخست، در دیدار نیمه‌نهایی کریستینا نورازووا از روسیه را مغلوب کرد و فینالیست شد.

همچنین در دیدار پایانی وزن 75 کیلوگرم، مریم هاشمی با برتری مقابل پونام از هند به مدال طلا دست یافت و برای پنجمین بار قهرمان جهان شد.

هاشمی پیش از حضور در دیدار نهایی، پس از استراحت در دور نخست، در دیدار نیمه‌نهایی حریفی از مصر را شکست داده بود.

اما در وزن 65 کیلوگرم، الهه منصوریان در دیدار نیمه‌نهایی برابر لیدا سلماح از لبنان به برتری دست یافت و فینالیست شد. منصوریان در راند دوم این دیدار حریف خود را ناک اوت کرد.

او پیش از این و در نخستین دیدار خود حریف از فرانسه را شکست داده بود. منصوریان فردا برای کسب مدال طلا به مصاف اژه شاکر از ترکیه می‌رود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها