کد خبر: 353770
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۰۸:۳۳:۱۳
| |

لیگ برتر انگلیس:

توپچی ها مغلوب شفیلد شدند

توپچی های لندن درآخرین دیدار هفته نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس مغلوب ارتش سرخ و سفید شده و فرصت صعود به رده سوم این مسابقات را از دست دادند.

توپچی ها مغلوب شفیلد شدند
کد خبر: 353770
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۰۸:۳۳:۱۳

اعتمادآنلاین| شاگردان «اونای امری» در این دیدار که در ورزشگاه «برامال لین» برگزار شد میهمان تیم شفیلدیونایتد بودند و با نتیجه یک برصفر مغلوب این تیم شده و از راهیابی به رده های بالای جدول باز ماندند.


«ایملین موست» مهاجم فرانسوی ارتش سرخ و سفید دردقیقه 30 گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند و شادمانی را به اردوی تیمش آورد.

تیم شفلیدیونایتد با کسب هر سه امتیاز این دیدار 12 امتیازی شد و با پنج پله صعود به رده نهم نقل مکان کرد.


آرسنالی ها نیز با قبول این شکست و 15 امتیاز اندوخته خود از هشت دیدار گذشته در همان جایگاه پنجم باقی ماندند.


توپچی های لندن هرچند در بیش از 68 درصد از زمان این دیدار مالکیت توپ و میدان را دراختیار خود داشتند اما شیوه بازی آنان به هیچ وجه مناسب نبود و به همین علت آنان نه تنها حریف نه چندان مطرح خود را مغلوب نکردند بلکه با قبول شکست در این دیدار سه امتیاز آن را به تیم میزبان تقدیم کردند.

آرسنالی ها درحالی دومین شکست خود در این فصل از رقابت های لیگ برتر را تجربه کردند که بازیکنان شفیلد کسب سومین پیروزی خود در این رقابت ها را جشن گرفتند.


بازیکنان آرسنال 605 پاس را درحالی بین خود رد و بدل کردند که درصد پاس های صحیح بازیکنان این تیم 86 درصد بود.


دراین دیدار پر برخورد داور به بازیکنان هر 2 تیم چهار کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد.

آرسنالی ها که در این دیدار 12 بار موفق به زدن کرنر شدند در استفاده از این ضربه موفق نبوده و تمامی توپ هایشان به هدر رفت اما بازیکنان تیم میزبان هفت بار از این ضربه بهره مند شده و با استفاده از این فرصت به گل نیز رسیدند.


رقابت های هفته نهم لیگ برتر انگلیس شنبه با دیدار تیم های اورتون و وستهام آغاز شد.


درحساس ترین دیدار این هفته بازیکنان تیم منچستریونایتد شب گذشته در ورزشگاه «اولد ترافورد» لیورپول صدر نشین را با تساوی یک بر یک متوقف کردند.


شاگردان «پپ گواردیولا» درتیم منچسترسیتی نیز که در جدول رده بندی این لیگ در مکان دوم ایستاده اند شنبه شاگردان «روی هاجسون» در تیم کریستال پالاس را با نتیجه 2 برصفر شکست دادند و فاصله خود با صدر جدول را حفظ کردند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها