کد خبر: 353784
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۰۸:۴۴:۰۰
| |

راموس:

تا لحظه مرگ در کنار زیدان می‌مانیم

کاپیتان تیم رئال مادرید با حمایت از «زین الدین زیدان» تاکید کرد که رختکن این تیم تا لحظه مرگ هم در کنار مرد فرانسوی خواهد ماند.

تا لحظه مرگ در کنار زیدان می‌مانیم
کد خبر: 353784
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۰۸:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سرخیو راموس در حالی این اظهارات را عنوان کرده است که رئالی‌ها به‌تازگی در برابر تیم تازه راه یافته به لالیگا یعنی رئال مایورکا متحمل شکست شده و فردا نیز باید در دیداری حساس در لیگ قهرمانان اروپا در استانبول به مصاف گالاتاسرای بروند.

تیم تحت هدایت زیدان تا اینجای رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان اروپا از 2 بازی افتتاحیه تنها موفق به دشت یک امتیاز شده است؛ آنان در بازی افتتاحیه مقابل پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه تحقیرآمیز 3 بر صفر تن به شکست داده و در ادامه در خانه مقابل کلاب بروژ با تساوی 2 بر 2 متوقف شدند.

اگرچه شکست مقابل مایورکا نخستین باخت کهکشانی‌ها از ابتدای فصل جدید محسوب می‌شود اما با توجه به چند عملکرد ضعیف رئال، آینده مرد فرانسوی روی نیمکت سفیدپوشان به سوژه گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها بدل شده است.

در این بین، راموس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گالاتاسرای اظهار داشت: با وجود تمام اتفاقاتی که رخ داده، تنها چیزی که به آن فکر می‌کنیم، بُردن و ارائه یک بازی خوب است؛ باید ببریم؟ بله هیچ شکی در این موضوع نیست.

وی ادامه داد: همه می‌دانند که رختکن رئال تا لحظه مرگ با زیزو و در کنار او است و هر اتفاقی که بیافتد تنها باید متحد بمانیم؛ مادرید همیشه بازگشته و تنها راه بازگشت اتحاد است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها