مصطفی رجبی مشهدی، معاون برنامه‌ریزی توانیر اعلام کرد؛

اتمام خط 400 کیلوولتی «جیرفت - ارگ بم» تا پایان پیک سال 99

مصطفی رجبی مشهدی، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی توانیر، گفت: شرکت توانیر حمایت‌های خود را برای اتمام به موقع پروژه خط 400 کیلوولت جیرفت به ارگ بم انجام خواهد داد و امیدواریم عملیات اجرایی آن تا پایان پیک سال 99 به اتمام برسد.

اتمام خط 400 کیلوولتی «جیرفت - ارگ بم» تا پایان پیک سال 99
کد خبر: 353821
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۰۹:۱۵:۲۲

اعتمادآنلاین| مصطفی رجبی مشهدی، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی توانیر، در حاشیه بازدید از روند اجرایی خط 400 کیلوولت «جیرفت - ارگ بم» گفت: مسیر خط فوق از دشوارترین مسیرهای خطوط انتقال در حال اجرای چند سال اخیر در کشور است که با همت همکاران برق منطقه‌ای کرمان و مشاور پروژه (شرکت توسعه صنعت برق) در حال احداث است.

رجبی افزود: با توجه به سخت‌گذر بودن مسیر خط و پیچیدگی پروژه باید در انتخاب پیمانکاران واجد شرایط در پروژه نهایت دقت به عمل آید تا پروژه در موعد مقرر به پایان برسد.

معاون برنامه‌ریزی شرکت توانیر همچنین از پست 400 کیلوولت ارگ جدید بم نیز بازدید و بر اتمام پروژه توسعه 400 کیلوولت خط «بم- زاهدان» تا پایان سال تاکید کرد.

براساس این گزارش خط 400 کیلوولت تک مداره جیرفت ارگ بم به طول 89 کیلومتر از پست 400 کیلوولت جیرفت آغاز و پس از عبور از ارتفاعات سخت‌گذر جبال بارز به پست 400 کیلوولت ارگ جدید بم منتهی می‌شود.

در حال حاضر عملیات نصب برج‌های خط توسط شرکت گام اراک در حال انجام بوده و نصب 50 درصد از برج‌ها به اتمام رسیده است. شروع عملیات اجرایی این خط از نیمه دوم سال 93 بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پیک سال 99 به اتمام برسد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها