حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی:

ارزش مسکن مهر با خرید عرصه بالا می‌رود

حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: هرچه استقبال متقضیان از خرید عرصه مسکن مهر بیشتر باشد به شرکت عمران قدرت مالی می‌دهد تا با ارتقای زیرساخت‌ها شرایط زندگی را در شهرهای جدید مهیا کند و ارزش واحدها نیز به همین ترتیب بالا می‌رود.

ارزش مسکن مهر با خرید عرصه بالا می‌رود
کد خبر: 353832
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۰۹:۲۳:۴۸

اعتمادآنلاین| حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: حدود 80 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید از نظر ابنیه تکمیل شده اما با مشکل تامین زیرساخت‌ها مواجهیم. لذا بر اساس تبصره 8 لایحه بودجه سال 1398 دولت این اختیار را به مجموعه شرکت عمران و سازمان ملی زمین و مسکن داد که بتوانیم از منابع خود برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر استفاده کنیم.

وی افزود: در بازدیدهای متناوبی که از شهرهای جدید داریم مشاهده می‌کنیم عمده مشکلاتی که تحویل واحدهای مسکونی را به تاخیر انداخته به خدمات و انشعابات مربوط می‌شود. در این زمینه هفته گذشته با مسوولان آب و فاضلاب هماهنگی‌هایی را انجام دادیم و این قول را گرفتیم که نسبت به تسریع در تکمیل انشعابات شهر جدید پرند اقدام کنند. در سایر شهرها نیز کارها پیش می‌رود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید درباره فروش عرصه واحدهای مسکن مهر گفت: شهرهای جدید با بازار املاک و مستغلات شهرهای دیگر تفاوت‌هایی دارد. هنگامی که در شهرهای جدید مباحث آماده‌سازی، زیرسازی و محوطه‌سازی به سرانجام می‌رسد برای املاک، ارزش افزوده ایجاد می‌شود.

طاهرخانی تصریح کرد: هزینه‌هایی که ما در سایت‌های مسکن مهر متقبل می‌شویم نهایتا به نفع ساکنین خواهد بود. لذا هرچقدر از عرصه استقبال شود قدرت مالی به شرکت عمران می‌دهند که بتواند با ارتقای زیرساخت‌ها شرایط زندگی را در شهرهای جدید مهیا کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها