بارسلونا 15 میلیون یورو به اتلتیکو پرداخت کرد

باشگاه بارسلونا برای حل مساله آنتوان گریزمان 15 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید پرداخت کرد.

بارسلونا 15 میلیون یورو به اتلتیکو پرداخت کرد
کد خبر: 353854
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۱۰:۰۰:۴۹

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از آس، بارسلونا و اتلتیکو مادرید به یک توافق در رابطه با مساله آنتوان گریزمان رسیدند. تیم کاتالانی 15 میلیون یورو به روخی بلانکو پرداخت کرده تا صلح برقرار شود. این باشگاه با این کار مانع انتشار ایمیل‌هایی شد که مذاکره با بازیکن فرانسوی را قبل از زمان مورد نظر نشان می‌دادند.

باید یادآوری کرد اگر این رقم بخشی از قرداد گریزمان محسوب شود، 20 درصدش به رئال سوسیداد تعلق خواهد داشت. بر اساس اعلام باشگاه مادریدی توافق انجام شده با بارسلونا در قرارداد گریزمان ذکر نشده است.

در میان ایمیل‌هایی که اتلتیکو دارد مکالمه‌هایی میان گریزمان، برادرش، مدیربرنامه، وکلا و نزدیکان و پدرش دیده می‌شود که نشان می‌دهد مذاکرات در ماه مارس آغاز شده و خیلی زودتر، بارسلونا و گریزمان برای امضای قرارداد به توافق رسیدند.

پس از شکایت باشگاه اتلتیکو به فدراسیون فوتبال اسپانیا، کمیته برگزاری بازی‌ها بارسلونا را 300 یورو جریمه کرد و اجازه نداد درهای نوکمپ برای یک بازی به روی هواداران این تیم بسته شود.

گریزمان دوازدهم جولای 2019 با بارسا قرارداد امضا کرد. در آن زمان ارزش مهاجم فرانسوی 120 میلیون شده بود اما پیش از این ماه این بازیکن 200 میلیون ارزش داشت. اتلتیکو معتقد بود چون مذاکره زمانی شروع شده است که ارزش گریزمان 200 میلیون یورو بود باید بارسلونا پول بیشتری برای این انتقال پرداخت می‌کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها