کد خبر: 353872
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۱۰:۱۶:۵۷
| |

هفته خوب لژیونرهای ایرانی

سردار آزمون باید چهارشنبه در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا همراه با تیم زنیت به آلمان سفر کند تا مقابل لایپزیش قرار بگیرد.

هفته خوب لژیونرهای ایرانی
کد خبر: 353872
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۱۰:۱۶:۵۷

اعتمادآنلاین| ‌ با اتمام بازی‌های ملی، از ابتدای این هفته دوباره مسابقات باشگاهی در نقاط مختلف جهان از سر گرفته شد و بازیکنان لژیونر ایرانی نیز در تیم‌های خود شرایط متفاوتی را پشت سر گذاشتند. علیرضا جهانبخش بازهم در لیست 18 نفره حضور نداشت و این بدترین خبر ممکن به حساب می‌آمد. اما خبرهای دیگری که از لژیونرها در این هفته مخابره شد، خوب و درخشان بود و باعث مسرت.

در اردیویژه هلند رضا قوچان نژاد در تقابل با آدو دن هاخ یکی از سه گل تیمش را به ثمر رساند تا به اضافه چهارگلی که وارد دروازه والویک کرده بود، خودش را در جدول گلزنان پنج گله و به 10 امتیازی شدن تیمش کمک کند. در لیگ ستارگان قطر رامین رضاییان و کریم انصاری فرد خوش درخشیدند. کریم انصاری فرد برای السیلیه و رامین رضاییان برای الشحانیه دبل کردند تا هم باعث تساوی و برد تیمشان شوند و هم در بین نامزدهای عنوان بهترین بازیکن هفته قرار بگیرند.

در سوپرلیگ ترکیه مجید حسینی در جریان برد چهار بر یک ترابوزان اسپور، نمره 7.7 را گرفت و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. کمی آنطرف‌تر پیمان بابایی در جریان پیروزی 2 بر صفر سومقاییت آذربایجان زننده گل نخست تیمش بود. علی قلی‌زاده هم دوباره خودی نشان داد و در شب پیروزی سه بر صفر شارلروای بلژیک مقابل سرکل بروژ، 2 پاس گل داد و در تیم منتخب هفته قرار گرفت.

سردار نیز در جدال برابر تیم سابق خود روستوف یک گل زد و یک پاس گل داد تا به روند گلزنی‌های خود ادامه دهد و در تیم منتخب این هفته لیگ برتر روسیه جای بگیرد. با این عملکرد درخشان، این هفته از رقابت‌های باشگاهی در نقاط مختلف اروپا به اتمام رسید و چند بازیکن ایرانی توانستند نمایش فوق العاده‌ای داشته باشند. با این حال هنوز یک 90 دقیقه دیگر باقی مانده است. 90 دقیقه‌ای که می‌تواند این هفته عالی را عالی‌تر کند.

چهارشنبه شب در ورزشگاه رد بول آره‌نای آلمان، تیم زنیت سنت پترزبورگ در چارچوب هفته سوم دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف لایپزیش برود. سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت در این مسابقه به طور قطع در زمین حضور خواهد داشت. او در 2 دیدار قبلی موفق شد دروازه تیم‌های لیون و بنفیکا را باز کند و حالا نوبت به نماینده آلمانی است تا طعم گل خوردن از سردار ایرانی را بچشد. آزمون پیش از این به یک تیم آلمانی دیگر یعنی بایرن مونیخ گل زده و حالا وقت آن است تا پیتر گولاچی مجارستانی (دروازه بان لایپزیش) نیز مقابل ستاره ایرانی زنیت تسلیم شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها