کد خبر: 353925
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۱۰:۲۶:۰۰
| |

ایران، نایب رئیس اجلاس مقابله با مواد مخدر آسیا شد

جمهوری اسلامی ایران در چهل و سومین نشست روسای دستگاه‌های مقابله با مواد مخدر که در شهر بانکوک در حال برگزاری است، به‌عنوان نایب رئیس اول این اجلاس انتخاب شد.

ایران، نایب رئیس اجلاس مقابله با مواد مخدر آسیا شد
کد خبر: 353925
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۱۰:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سازوکار اجلاس دستگاه‌های مقابله‌کننده با مواد مخدر آسیا و اقیانوسیه موسوم به «هونلئا» با تصویب شورای اقتصادی اجتماعی ملل متحد به‌عنوان بازویی کمکی برای دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم ملل متحد تأسیس شده و در چهار منطقه جغرافیایی جهان جلسات سالیانه برگزار می‌کند. بر این اساس جمهوری اسلامی ایران به همراه 52 کشور دیگر عضو منطقه آسیا و اقیانوسیه محسوب می‌شود.

در این راستا چهل و سومین نشست روسای دستگاه‌های مقابله‌ای با مواد مخدر از تاریخ 30 مهر تا 3 آبان سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان ملل متحد در شهر بانکوک-تایلند در حال برگزاری است؛ هیأت کشورمان به ریاست سردار زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشورمان در انتخابات هیأت رئیسه با رأی تمامی هیأت‌های حاضر به سمت نایب اولی اجلاس برگزیده شد.

هدف این نشست‌های تخصصی سالانه تقویت هماهنگی و شیوه‌های کشف روندهای قاچاق مواد مخدر مناطق مختلف است که گزارش سالیانه آن برای کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل متحد ارسال می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها