مسئول پیگیری واگذاری سرخابی‌ها

برند استقلال و پرسپولیس مبنای واگذاری خواهد بود

مسئول پیگیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: صورت‌های مالی سال‌های 95، 96 و 97 استقلال و پرسپولیس به سازمان فرابورس فرستاده شده و برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مبنای واگذاری خواهد بود.

برند استقلال و پرسپولیس مبنای واگذاری خواهد بود
کد خبر: 353938
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۱۲:۴۱:۴۹

اعتمادآنلاین| ‌ جمشید تقی‌زاده گفت: در دوماه گذشته هشت جلسه منظم و مستمر با حضور مدیران عامل استقلال و پرسپولیس و مدیران سازمان بورس و فرابورس و همین طور سازمان خصوصی سازی برگزار کرده‌ایم.

معاون وزیر درباره محتوای جلسات و ارتباط آن با روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: گردش کار تمام جلسه ها که در اختیار وزیر ورزش و جوانان هم گذاشته می‌شود بررسی چگونگی روند واگذاری شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس است و هدف ما تسریع در این بخش است.

تقی زاده درباره مبنای واگذاری دو باشگاه افزود: روش‌های مختلفی به بحث گذاشته شده و توسط کارشناسان دو سازمان بورس و اوراق بهادار و خصوصی سازی دنبال می شود ولی برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مبنای اصلی واگذاری خواهد بود و خوشبختانه شفافیت مالی، حسابرسی قانونی و سامان یافتن وضعیت مالیاتی دو باشگاه وضعیت خوبی را برای واگذاری ایجاد کرده و هم اکنون صورت‌های مالی سال‌های 95، 96 و 97 استقلال و پرسپولیس به سازمان فرابورس فرستاده شده است.

وی در پایان اظهار کرد: همانطور که سلطانی‌فر هم از مدیرعامل و هیات مدیره استقلال و پرسپولیس خواست نسبت به تسریع روند واگذاری و خصوصی شدن دو باشگاه اهتمام بیشتری داشته باشند ما هم با کمک مدیران و کارشناسان سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی درصدد هستیم هر چه سریع‌تر روند خصوصی سازی دو باشگاه انجام گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها