کد خبر: 354021
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۱۵:۲۶:۰۰
| |

سرمربی نپال:

با ارائه بازی‌های کم‌اشتباه و بی‌نقص برای صعود به مرحله نهایی تلاش خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی فوتسال نپال گفت: حریفان حاضر در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا فراموش نکنند که با بازیکنان آماده و جوان و برای کسب پیروزی وارد مسابقه می‌شویم و حریفان حواسشان به این موضوع باشد.

با ارائه بازی‌های کم‌اشتباه و بی‌نقص برای صعود به مرحله نهایی تلاش خواهیم کرد
کد خبر: 354021
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۱۵:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ بیشنو کورونگ روز سه‌شنبه در کنفرانس خبری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تیم نپال در گروه یک این مسابقات با تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان و افغانستان هم‌گروه است و باید اعلام کنم این حریفان به هیچ وجه نباید ما را دست کم بگیرند.

وی بیان کرد: تیم تاجیکستان حریف سرسختی برای ما محسوب می‌شود به همین دلیل آنالیز بسیار دقیقی از تک تک بازیکنان این حریف انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: با ارائه بازی‌های کم‌اشتباه و بی‌نقص برای صعود به مرحله نهایی تلاش خواهیم کرد و برای جنگیدن به میدان می رویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال نپال با تشکر از مسوولان کنفدراسیون آسیا گفت: از اقامت در ایران و شهر ارومیه لذت می‌برم و با توجه به امکانات خوبی که در سالن مسابقات فراهم است بدون شک بازی‌های خوبی انجام خواهد شد.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از اول تا سوم آبان ماه امسال با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار می‌شود.

«شیخ طلال فهد الصباح» رییس کمیته فوتسال کنفدراسیون آسیا و رییس کمیته فوتسال فدراسیون ایران به عنوان میهمانان ویژه در جریان برگزاری این مسابقات به شهر ارومیه سفر می‌کنند.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

در نخستین روز مسابقات و در ساعت 13 روز چهارشنبه/اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با نپال، ازبکستان با افغانستان ساعت 15:30 و ترکمنستان با ایران ساعت 18 دیدار خواهند کرد.

ساعت 13 روز پنج‌شنبه دوم آبان‌ماه افغانستان با تاجیکستان، نپال با ازبکستان ساعت 15:30 و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت 18 رقابت می‌کنند و در روز پایانی دور مقدماتی، جمعه /سوم آبان/ نپال با افغانستان ساعت 13، ازبکستان با تاجیکستان ساعت 15:30 و قرقیزستان با ایران ساعت 18 دیدار خواهند کرد.

چهار تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی 2020 مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها