کد خبر: 354062
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۱۶:۳۴:۰۹
| |

حسن یزدانی به تیم کشتی اترک خراسان شمالی پیوست‌

سرمربی تیم کشتی اترک خراسان شمالی از حضور حسن یزدانی در این تیم خبر داد.

حسن یزدانی به تیم کشتی اترک خراسان شمالی پیوست‌
کد خبر: 354062
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۱۶:۳۴:۰۹

اعتمادآنلاین| ‌ بهروز یاری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران خراسان شمالی ظهار داشت: یکی از سیاست‌های کلی فدراسیون کشتی حضور کشتی‌گیران خارجی در رقابت های لیگ برتر است تا تنور رقابت‌ها به نفع اسپانسرها و بخش خصوصی داغ شود.

وی با اشاره به اینکه تیم اترک خراسان شمالی آخرین تیمی بود که جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشتی اعلام آمادگی کرد، افزود: علی‌رغم اینکه این تیم در عرض کمتر از یک روز بسته شد اما با تلاش و پشتکار کشتی گیران و توان مدیریتی تیم برای هیچ تیمی لقمه راحتی نیستیم و دست و پاگیر خواهیم بود.

سرمربی تیم کشتی اترک خراسان شمالی از حضور این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان خبر داد و وی تصریح کرد: بدون شک تیم کشتی اترک خراسان شمالی در رقابت های کشتی جام باشگاه های جهان شرکت خواهد کرد و حسن یزدانی کشتی‌گیر جوان و زبده‌ی جهان نیز دوبنده این تیم را می‌پوشد.

وی در پایان اضافه کرد: تیم اترک خراسان شمالی با 15 کشتی‌گیر که پنج نفر آن‌ها بومی استان و دو تن دیگر از کشورهای خارجی هستند از پنج‌شنبه هفته جاری نخستین دیدار خود را در لیگ برتر مقابل بازار بزرگ ایران مال در بجنورد برگزار خواهدکرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها