کد خبر: 354063
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۱۶:۳۷:۱۵
| |

فینال ای‌اف‌سی‌کاپ به شانگهای منتقل شد

براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی)، فینال ای‌اف‌سی کاپ (AFC CUP) مابین تیم‌های 4.25 اس‌سی کره شمالی و العهد لبنان به دلیل تحریم‌های تاثیرگذارِ موجود در کره شمالی، به جای پیونگ‌یانگ در شانگهای چین برگزار خواهد شد.

فینال ای‌اف‌سی‌کاپ به شانگهای منتقل شد
کد خبر: 354063
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۱۶:۳۷:۱۵

اعتمادآنلاین| ‌ ای‌اف‌سی براساس ملاحظات مرتبط با پخش زنده تلویزیونی تصمیم گرفت تا به منظور قابل مشاهده بودن این دیدار در آسیا و خاورمیانه، آن را از کره شمالی به چین منتقل کند.

تیم ملی کره شمالی در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، هفته گذشته پس از 30 سال میزبان کره جنوبی بود؛ دیداری که در ورزشگاه خالی از تماشاگر کیم ایل سونگ بدون هیچ پوشش رسانه‌ای برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید؛ پیونگ‌یانگ از پخش زنده بازی نیز خودداری کرد.

ای‌اف‌سی با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به تحریم‌های جاری در کره شمالی از انتقال محل برگزاری فینال به شانگهای خبر داد اما به طور دقیق مشخص نکرد که منظور از تحریم‌ها چیست.

فدراسیون فوتبال کره جنوبی پس از بازگشت تیم ملی این کشور از پیونگ‌یانگ، از ای‌اف‌سی خواست تا به دلیل عدم همکاری موثر کره شمالی در برگزاری و پوشش رسانه‌ای بازی هفته گذشته، برای این کشور تحریم‌هایی را در نظر بگیرد.

ای‌اف‌سی کاپ یک تورنمنت فوتبال است که هر ساله بین باشگاه‌های فوتبال لیگ‌های داخلی اعضای کنفدراسیون آسیا و با شرکت باشگاه‌های فوتبال کشورهای درحال توسعه برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها