ووشو قهرمانی جهان

محمدسیفی با شکست نماینده چین به فینال رسید

"محسن محمدسیفی" نماینده وزن 70 کیلوگرم تیم ملی ووشو کشورمان با شکست نماینده میزبان به دیدار پایانی رسید

محمدسیفی با شکست نماینده چین به فینال رسید
کد خبر: 354075
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۱۷:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ امروز (سه شنبه) در ادامه پانزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در شانگ های چین در حالی پیگیری می‌شود که محسن محمدسیفی نماینده وزن 70 کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی برابر "ژیائو یانگ لی" از چین که حمایت تماشاگران را داشت به یک برتری شیرین دست یافت و به فینال قدم گذاشت. وی فردا در فینال به مصاف "الکساندر راسی" از لبنان می رود. سیفی پیش از این، ابتدا استراحت داشت و سپس حریفانی از اندونزی و کره جنوبی را مغلوب کرد.

عرفان آهنگریان سانداکار وزن 65 کیلوگرم ساندای تیم ملی مردان کشورمان در مرحله نیمه نهایی برابر کلمنت از فیلیپین به برتری قاطع رسید و فینالیست شد.

وی پیش از این حریفانی از برزیل، اندونزی و ویتنام را برده بود. آهنگریان فردا برای کسب مدال طلا به مصاف برنده روسیه و ازبکستان می رود.

الهه منصوریان نماینده وزن 65 کیلوگرم تیم ملی ساندای بانوان در فینال این رقابت ها به مصاف نماینده ترکیه رفت و با شکست این ووشوکار به سومین مدال طلای بانوان دست یافت. وی در نخستین مبارزه "آلیس کوردونیر" از فرانسه را شکست داده بود،‌ در نیمه نهایی نیز "لیدا سلماح" از لبنان را شکست داد و به فینال این مسابقات راه یافت.

محمدعلی مجیری امروز با نمایشی خیره کننده و کسب امتیاز 9.63 بالاتر از تمامی حریفان مطرح خود ایستاد و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را برای اولین بار از آن خود کرد.

روز گذشته(دوشنبه) شهربانو منصوریان نماینده وزن 70 کیلوگرم ساندای زنان پس از استراحت در دور نخست و با شکست فینالیست شد. در فینال این رقابت‌ها نیز نماینده برزیل را شکست داد ‌و نخستین طلای ایران را کسب کرد.

در وزن 75 کیلوگرم مریم هاشمی نماینده ساندای زنان پس از استراحت در دور نخست، ابتدا حبا محمد از مصر را شکست داد و به فینال رسید. در ادامه هاشمی موفق شد در فینال این رقابت‌ها با شکست نماینده هند مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها