نماینده سنندج:

استاندارد نبودن خودرو و جاده‌ها عامل عمده تصادفات است

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، گفت:وی ذکر کرد: 94 درصد از حمل‌ونقل، جاده‌ای و زمینی است و متأسفانه عامل عمده تصادفات، استاندارد نبودن خودرو و جاده‌ها است.

استاندارد نبودن خودرو و جاده‌ها عامل عمده تصادفات است
کد خبر: 354080
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۱۷:۳۰:۳۲

اعتمادآنلاین| سید احسن علوی امروز(30 مهر) در روز جهانی استاندارد، اظهار کرد: وارد مرحله چهارم انقلاب صنعتی شده‌ایم و با ربات‌ها، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء سروکار داریم و انقلاب صنعتی باوجود پیشرفت و توسعه نبود اشتغال و کاهش بیکاری را به وجود می‌آورد و باید قبول کنیم که وارد دنیای جدیدی شده‌ایم.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رعایت استانداردها، بیان کرد: در دنیای جدید و هوشمند باید استانداردها را رعایت کرد که در این صورت می‌توان زندگی کرد.

علوی عنوان کرد: رعایت استاندارد به انسان سلامت و جرات می‌دهد و در جامعه از لحاظ مواد غذایی، کشاورزی و حمل‌ونقل امنیت دارد.

وی ذکر کرد: 94 درصد از حمل‌ونقل، جاده‌ای و زمینی است که نبود استاندارد در این زمینه موجب از دست دادن جان هزاران نفر می‌شود.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: متأسفانه عامل تصادفات، استاندارد نبودن خودرو و جاده‌ها است.

در ادامه کمال حسینی، رئیس اتاق بازرگانی سنندج، با اشاره به اینکه استاندارد در فعالیت تولیدی یک ضرورت است، گفت: کالاهای استاندارد می‌تواند فضا را برای تولیدکنندگان در داخل کشور و سطح بین‌الملل ایجاد کند.

وی گفت: باید فرهنگ استاندارد را در جامعه نهادینه کنیم و با توجه به شرایط کشور باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی سنندج، بیان کرد: در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به حمایت از صادرات و تولیدات صادرات محور اشاره‌شده که در این راستا از مجموعه استاندارد درخواست داریم تولیدکنندگان را درک کنند و هزینه‌ها را کاهش دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها