کد خبر: 354164
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۰۸:۴۴:۵۱
| |

ام‌باپه:

می‌خواهم در هر دیداری بازی کنم و گل بزنم

ستاره جوان پاری سن ژرمن بعد از درخشش برابر بروخه بلژیک به نیمکت نشینی خود در این دیدار اعتراض داشت.

می‌خواهم در هر دیداری بازی کنم و گل بزنم
کد خبر: 354164
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۰۸:۴۴:۵۱

اعتمادآنلاین| به نقل از مونت کارلو، کیلیان ام‌باپه بار دیگر نشان داد که بازیکن بسیار بزرگ و کلیدی برای پاری سن ژرمن به شمار می‌آید.

ام‌باپه در دیدار برابر بروخه نیمکت نشین بود. او در دقیقه 52 وارد میدان شد و در حالی که بازی با یک گل به سود پاری سن ژرمن دنبال می‌شد توانست یک پاس گل بدهد و سه گل به ثمر رساند تا تیم پاریسی با 5 گل بازی را به سود خود به پایان رساند.

او بعد از بازی اعتراضی به نیمکت نشینی خود داشت که البته توخل پاسخ او را داد.

ام‌باپه گفت: بله انتظار داشتم که در ترکیب اصلی به میدان روم با این حال باید با تصمیم مربی کنار آمد و آن را قبول کردم. نشان دادم که بدون من بازی کردن سخت است. برای آن که جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم حفظ کنم خواهم جنگید.

وی ادامه داد: دو ماه به خاطر نیمکت نشینی نتوانستم بازی کنم. دور بودن از میادین احساس بسیار تلخی است چرا که من می‌خواهم در هر دیداری بازی کنم و گل بزنم. از کادر پزشکی که من را 100 درصد آماده بازی کرده‌اند تشکر می‌کنم.

ام‌باپه در پایان گفت: نسبت دادن این پیروزی بزرگ به من بی لطفی کردن به تیم است. این پیروزی بزرگ برای پاری سن ژرمن بود که از همه بازیکنان تشکیل می‌شود. الان خود را باید آماده دیدار برابر المپیک مارسی کرد. من برای هیچ کسی پیام نمی‌دهم و خط و نشان نمی‌کشم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها