کد خبر: 354173
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۰۸:۵۶:۴۲
| |

لیگ قهرمانان اروپا:

پیروزی اتلتیکو مقابل لورکوزن

سومین هفته از لیگ قهرمانان اروپا امشب با تساوی شاختاردونتسک مقابل دیناموزاگرب و برتری اتلتیکومادرید برابر بایرلورکوزن آغاز شد.

پیروزی اتلتیکو مقابل لورکوزن
کد خبر: 354173
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۰۸:۵۶:۴۲

اعتمادآنلاین| تیم شاختار دونتسک اوکراین در سومین بازی خود در گروه سوم امشب در ورزشگاه متالیست شهر خارکوب میزبان دیناموزاگرب کرواسی بود و با تساوی 2 بر 2 مقابل این تیم متوقف شد.


«یون کونوپلیانکا» در دقیقه 17 و «دومیلسون دوسانتوس» در دقیقه 75 برای تیم میزبان در این دیدار گلزنی کردند و «دانی اولمو» در دقیقه 25 و «میسلاو اورسیچ» در دقیقه 60 نیز گل‌های میزبان را به ثمر رساندند.


در دیگر دیدار این گروه تیم منچسترسیتی تا ساعتی دیگر با آتالانتا دیدار خواهد کرد.


هم اکنون آبی آسمانی ها با گردآوری 6 امتیاز از 2 بازی در صدر جدول گروه سوم قرار دارند و نماینده های کرواسی و اوکراین هر کدام با 4 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده دوم و سوم این گروه ایستادند.


در دیگر دیدار همزمان که از گروه چهارم برگزار شد، تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه «متروپولیتانو» برابر بایرلورکوزن به میدان رفت و این تیم را به سختی شکست داد.


در این دیدار که با نتیجه یک بر صفر تمام شد تنها گل بازی را «آلوارو موراتا» در دقیقه 78 درون دروازه میهمان جای داد و بازی را به سود تیم خود تمام کرد.


شاگردان «دیگو سیمئونه» با کسب هر سه امتیاز این دیدار هفت امتیازی شده و به طور موقت در صدر جدول رده بندی گروه چهارم قرار گرفتند.


تیم بایرلورکوزن نیز با قبول سومین شکست متوالی خود در لیگ قهرمانان اروپا، بدون کسب امتیازی در قعر جدول این گروه باقی ماند.


سایر دیدارهای هفته سوم از جمله دیدار تیم های یوونتوس با لوکوموتیو مسکو از گروه چهارم این رقابت ها تا دقایقی دیگر در نقاط مختلف اروپا برگزار می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها