کد خبر: 354213
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۰۹:۴۶:۵۳
| |

عضو تیم ملی کشتی آزاد امید:

بوداپست یک مدال به من بدهکار است

عضو وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: باید برای تسویه حساب با بوداپست به مسابقات امیدهای جهان بروم و در آنجا مدال کسب کنم.

بوداپست یک مدال به من بدهکار است
کد خبر: 354213
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۰۹:۴۶:۵۳

اعتمادآنلاین| ‌ مهران یخکشی در مورد وضعیتش برای حضور در مسابقات کشتی امیدهای جهان اظهار داشت: خداراشکر آمادگی‌ام بد نیست. قبل از اعزام تیم به مسابقات جهانی قزاقستان در تمام اردوها حضور داشتم و بعد از آن نیز در اردوهای مجزای امیدها حاضر شدم. واقعا نمی‌دانم در چه وضعیتی هستم چون باید روی تشک بروم تا معیاری از وضعیت آمادگی‌ام داشته باشم.

وی ادامه داد: ما که همیشه تمرینات سنگین و فشرده را پشت سر می‌گذاریم. همه تلاشم بر این است که در این مسابقه بهترین نتیجه را بگیرم.در لیگ برای بازار بزرگ در هفته اول کشتی گرفتم، حریفم یکی از بچه‌های مازندران بود که مبارزه قبلی‌مان خیلی نزدیک شده بود اما این بار با اختلاف او را شکست دادم، فکر می‌کنم از شرایط بدنی خوبی برای شرکت در مسابقات امیدهای جهان برخوردار باشم.

این کشتی‌گیر مازندرانی که سال گذشته عضو تیم ملی بزرگسالان بود، درمورد شناختش از حریفانش در مجارستان تاکید کرد: هیچ کدامشان را نمی‌شناسم، یعنی اصلا نمی‌دانم در وزن من چه کسانی به بوداپست می‌آیند. اگر رده سنی بزرگسالان بود اغلب حریفانم را خوب می‌شناختم چون با بیشتر آنها کشتی گرفته‌ام.

یخکشی با اشاره به اینکه مسابقات درست در همان سالنی برگزار می‌شود که پیکارهای جهانی 2018 آنجا برگزار شد، خاطرنشان کرد: یکی از دوستانم می‌گفت این سالن به تو یک مدال بدهکار است. من هم به همین فکر می‌کنم که باید برای تسویه حساب با بوداپست به مسابقات امیدهای جهان بروم. همه ما سال گذشته به لحاظ بدنی خیلی آماده بودیم. آمادگی بدن‌مان به اندازه‌ای بالا بود که همه عجله داشتیم زودتر کشتی‌ها شروع شود اما به لحاظ روحی وضعیت خوبی نداشتیم. احتمال داشت تیم اصلا به جهانی نرود و یا ناقص اعزام شود و من هم یکی از کشتی گیرانی بودم که اگر تیم ناقص اعزام می‌شد، به جهانی نمی‌رفتم.

وی گفت: سال گذشته با اشتباه خودم باختم، بی تجربگی کردم. باید شکست پارسال را جبران کنم چون در این سالها خیلی زحمت کشیده‌ام و حقم کسب مدال است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها