کد خبر: 354283
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۱۱:۲۲:۲۹
| |

 سید محسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

مردم تسلیم‌ناپذیری در برابر آمریکا را در 13 آبان نشان می‌دهند

سید محسن محمودی، رییس ستاد 13 آبان استان تهران، با بیان اینکه همه دنیا می‌دانند که آمریکا غیرقابل اعتماد است، گفت: ملت ایران در 13 آبان، تسلیم ناپذیری در برابر آمریکا را نشان می‌دهند.

مردم تسلیم‌ناپذیری در برابر آمریکا را در 13 آبان نشان می‌دهند
کد خبر: 354283
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۱۱:۲۲:۲۹

اعتمادآنلاین| سید محسن محمودی، رییس ستاد 13 آبان استان تهران، در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان استان تهران که با حضور نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: حرکت بزرگ اربعین افتخاری برای ایران و کشور دوست عراق بود و حرکت جاماندگان اربعین هم نشان داد که همه ایران برای مراسم عاشورا و امام حسین (ع) بی‌تاب و مشتاق هستند.

وی ادامه داد: امسال همه باور دارند که شعارشان مرگ بر آمریکا باید باشد، چون همه فهمیدند به این کشور و دولتمردان آن هیچ اعتمادی نیست.

رئیس ستاد 13 آبان استان تهران تصریح کرد: آمریکا در تمام دنیا به بی رحمی و خشونت مشهور شده است و مردم ما در 13 آبان به دنیا نشان خواهند داد که این ابرقدرت پوشالی است و می‌توان با مقاومت هیمنه آن را شکست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: تمام دستگاه ها، ادارات، رسانه ها باید با تبیین مهم دانستن حضور آحاد مردم در این برهه از زمان زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم را در این مراسم فراهم کنند.

وی یادآور شد: باید از اکنون تا آغاز مراسم 13 آبان برنامه های تبیینی و تبلیغی جنایات آمریکا علیه انقلاب اسلامی برای مردم خصوصا دانش آموزان و دانشجویان داشته باشیم.

محمودی ضمن اشاره به دستگیری عامل رسانه آمدنیوز توسط سپاه گفت: این پیروزی ها در دنیا باعث غرور عوامل اطلاعاتی و عملیاتی دستگاه های نظامی ما شد و این حرکت می تواند برای به صحنه آمدن مردم ما در 13 آبان عامل محرک باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها