کد خبر: 354336
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۱۳:۳۰:۵۱
| |

آرش میراسماعیلی:

تعلیق جودوی ایران ظالمانه و خیانتی آشکار بود

رئیس فدراسیون جودو، تعلیق جودوی کشورمان از سوی فدراسیون جهانی را ظالمانه و خیانتی آشکار عنوان کرد.

تعلیق جودوی ایران ظالمانه و خیانتی آشکار بود
کد خبر: 354336
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۱۳:۳۰:۵۱

اعتمادآنلاین| آرش میراسماعیلی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات جودوی استان کرمانشاه، اظهارداشت: فدراسیون جهانی نباید تنها طبق ادعای کذب یک ورزشکار چنین اقدامی را علیه جودوی ایران انجام می داد و از اعزام تیم های کشورمان در رده های سنی مختلف ممانعت می کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه جودو در سال های گذشته پیشرفتی در حوزه آموزش نداشت، افزود: خوشبختانه طی ماه های اخیر شاهد تحولی جدی و بنیادی در این حوزه و همچنین حمایت از رده های سنی پایه بوده ایم.

میراسماعیلی همچنین با اشاره به موقعیت خوب جودوی کرمانشاه، از این استان به عنوان یکی از پایگاه های مهم در شناسایی و رشد نخبگان یاد کرد و گفت: با مقداری توجه بیشتر می توان شاهد موفقیت های خوبی از سوی ورزشکاران این استان در رشته جودو باشیم.

رئیس فدراسیون جودو گفت: انتظاری که از رئیس جدید هیات کرمانشاه داریم این است که برای همگانی کردن طرح ملی جودو اهتمام لازم را داشته باشد تا شاهد افزایش جمعیت ورزشکاران سازمان یافته این رشته باشیم.

وی گفت: رئیس جدید هیات جودوی کرمانشاه باید بتواند با ایجاد وحدت و همدلی میان اعضای خانواده در مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر جودو قدم بردارد.

میراسماعیلی در پایان از تلاش های عباس آبادی رئیس سابق هیات جودو کرمانشاه و حمایت های رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از این هیات قدردانی کرد.

در این مجمع، حسین امیری با کسب 15 رای به مدت چهارسال به عنوان رییس جدید هیات جودوی استان کرمانشاه انتخاب شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها