امیرآبادی فراهانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

رفتن زنان به ورزشگاه مطالبه 50 درصد جامعه زنان نیست/ اکثر زنان به دنبال رفع بیکاری همسران و فرزندان خود هستند نه رفتن به ورزشگاه/ رسانه‌ها دغدغه اصلی جامعه را دنبال کنند و به حاشیه نپردازند

احمد امیرآبادی، عضو هیات‌رئیسه مجلس، با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید اولویت‌ها و مطالبات واقعی جامعه را پیگیری کنند، وضعیت معیشت، رفع بیکاری و درمان اقتصاد بیمار را در اولویت دانست و گفت: رفتن زنان به ورزشگاه‌ها مطالبه 50 درصد جامعه زنان نیست و اکثریت آنها خواستار رفع بیکاری فرزندان و همسران خود هستند.

رفتن زنان به ورزشگاه مطالبه 50 درصد جامعه زنان نیست/ اکثر زنان به دنبال رفع بیکاری همسران و فرزندان خود هستند نه رفتن به ورزشگاه/ رسانه‌ها دغدغه اصلی جامعه را دنبال کنند و به حاشیه نپردازند
کد خبر: 354399
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۴ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها به عنوان مطالبه بخشی از جامعه، گفت: به نظر من مشکل اصلی مردم اقتصاد، معیشت و بیکاری فرزندان‌شان است و موضوعات دیگر از جمله حضور زنان در ورزشگاه‌ها موارد حاشیه‌ای است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور زنان در ورزشگاه‌ها نه تنها اولویت کشور نیست بلکه حداقل مشکلات و مطالبه جدی هم محسوب نمی‌شود.

امیرآبادی در پاسخ اینکه حضور زنان در ورزشگاه‌ها مطالبه زنان به عنوان 50 درصد جامعه است، توضیح داد: مشکلات اساسی همان 50 درصد جامعه که زنان هستند، بیکاری فرزندان، همسران و خانواده آنهاست و باید به این موارد توجه بیشتری شود ‌نه اینکه حضور زنان در ورزشگاه‌ها را تا این حد پررنگ و حیاتی جلوه داد.

امیرآبادی با بیان اینکه حضور زنان در ورزشگاه‌ها مطالبه همه 50 درصد جامعه یا همه زنان نیست، افزود: بخش اندکی از این جامعه به دنبال رفتن به ورزشگاه‌ها هستند و بخش عمده همان 50 درصد جامعه، مطالبه بیکاری فرزندان و همسران و معیشت و اقتصاد آنهاست.

او با طرح این سوال که چه کسی گفته است رفتن به ورزشگاه‌ها مطالبه و دغدغه زنان سرپرست خانوار هم هست، گفت: زنان سرپرست خانوار دنبال جلب حمایت و کمک از دولت هستند و دغدغه و مطالبه آنها با بخشی از جامعه که رسانه‌ها می‌گویند دنبال رفتن به ورزشگاه هستند، فرق دارد. بنابراین معقدم رسانه‌ها باید به جای پرداختن به امور حاشیه‌ای، مشکلات اساسی مردم از جمله معیشت و اشتغال آنها را پیگیری کنند.

عضو هیات‌رئیسه مجلس تاکید کرد: دولت باید برای مجلس لایحه بیاورد و مجلس کمک کند تا مشکلات معیشتی مردم حل و اقتصاد بیمارمان درمان شود. ارزش پول ملی برگردد و مشکلات اقتصادی از جمله بیکاری درمان شود.

نماینده مردم قم در مجلس در پایان گفت: بخش عمده‌ای از خانوارها این موارد را از ما طلب می‌کنند و به عنوان نماینده قم تاکنون سابقه نداشته است یک زن به دفتر من مراجعه کند و به عنوان یک مطالبه بگوید اجازه نمی‌دهند به ورزشگاه برود و زمینه رفع این مشکل را پیگیری کنم، ولی به وفور زنانی بوده‌اند که پیگیر بیکاری همسران و فرزندان خود و حتی اعتیاد آنها باشند. بنابراین باید رسانه‌ها در تعیین اولویت‌های جامعه دقت نظر بیشتری به خرج دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها