کد خبر: 354430
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۲ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

هادی طباطبایی، دروازه‌بان پیشین استقلال، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

فتحی خیلی زودتر از اینها باید از استقلال جدا می‌شد/ امیدوارم مدیرعامل بعدی استقلال از جنس استقلال باشد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیدوارم هر فردی که جانشین امیرحسین فتحی در باشگاه استقلال می‌شود از خانواده فوتبال و استقلال باشد.

فتحی خیلی زودتر از اینها باید از استقلال جدا می‌شد/ امیدوارم مدیرعامل بعدی استقلال از جنس استقلال باشد
کد خبر: 354430
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۲ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ استقلال با چهار گل سایپا را شکست داد، اما هواداران این تیم در ورزشگاه شهر قدس باز هم علیه مدیرعامل این باشگاه شعار دادند. هوادارانی که اصلاً از وضعیت مدیریتی این باشگاه رضایت ندارند و تلاش می‌کنند با فشار آوردن به امیرحسین فتحی او را مجاب به استعفا کنند. در این بین نام‌هایی چون حسین قریب و کاظم اولیایی نیز به‌ عنوان جانشین فتحی در استقلال به گوش می‌خورد؛نام‌هایی آشنا که در سال‌های گذشته مدیریت این باشگاه را بر عهده داشته‌اند. در این بین وزارت ورزش و جوانان مالک اصلی این باشگاه، هیچ واکنشی به این صحبت‌ها نشان نداده است و ترجیح داده موضعی در این رابطه نگیرد.

واکنش فتحی به شعار «حیا کن رها کن» هواداران

امیرحسین فتحی اما با انتقاد از فضای حاکم بر سکوها معتقد است برخی افراد از خارج باشگاه تلاش دارند سکوها را علیه او ملتهب کنند و شعارهایی که در استادیوم علیه او داده می‌شود از سمت افرادی خاص سازماندهی‌ شده است.

کادر مدیریتی استقلال ناکارآمد است

در این وضعیت آشفته مدیریتی یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفت که کادر مدیریتی استقلال ناکارآمد است و این ناکارآمدی باعث شده این باشگاه هم در بیرون از زمین و هم داخل زمین با مشکلات متعددی روبه‌رو شود. او عقیده دارد فتحی خیلی زودتر از اینها باید از این سمت کنار می‌رفت و جای خود را به یک مدیر فوتبالی می‌داد. مدیری که هم استقلال را دوست دارد و هم از دانش روز فوتبال بهره‌مند‌ است.

هادی طباطبایی، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره تغییر و تحول در مدیریت باشگاه استقلال به اعتمادآنلاین توضیح داد: تغییر و تحول در مدیریت باشگاه استقلال خیلی زودتر از اینها باید اتفاق می‌افتاد. روند کاری امیرحسین فتحی به‌ نوعی بود که آینده خوبی برای استقلال در پیش نخواهد بود. به همین خاطر معتقدم فتحی خیلی زودتر از اینها باید از استقلال جدا می‌شد.

این دروازه‌بان پیشین باشگاه استقلال ادامه داد: امیدوارم هر فردی که جانشین امیرحسین فتحی در باشگاه استقلال می‌شود از خانواده فوتبال و استقلال باشد.

مدیر استقلال باید از جنس فوتبال باشد

طباطبایی، در پاسخ این سوال که آیا حسین قریب یا کاظم اولیایی می‌توانند گزینه‌های خوبی برای جانشینی فتحی در استقلال باشند یا خیر، گفت: درباره شخص خاصی صحبت نمی‌کنم و هیچ نظری درباره اینکه چه شخصی باید مدیرعامل بعدی استقلال باشد ندارم. فقط می‌دانم فردی که مدیرعامل استقلال می‌شود باید از خانواده استقلال و با فضای تیم و بازیکنان و هواداران آشنا باشد. از همه مهم‌تر اینکه باید مدیرعامل بعدی باید با فوتبال آشنا باشد. اصلاً درست نیست که فردی را از خارج فوتبال به‌ عنوان مدیر انتخاب کنیم. این‌گونه انتخاب‌های غلط می‌تواند به باشگاه و خود فرد ضربه بزند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها