میرشاد ماجدی، عضو هیات‌مدیره استقلال، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

استقلال نزدیک به چهار میلیارد تومان بدهی داشت/ اطلاعی از تغییر مدیرعامل استقلال ندارم

میرشاد ماجدی، عضو هیات‌مدیره استقلال، گفت: برای حل شدن مشکل باشگاه استقلال تمام اعضای هیات‌مدیره تلاش کردند و نزدیک به 20 تا 25 شبانه‌روز مشغول برطرف کردن این مشکل شدند.

استقلال نزدیک به چهار میلیارد تومان بدهی داشت/ اطلاعی از تغییر مدیرعامل استقلال ندارم
کد خبر: 354440
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۷ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ با اعلام حمید گرشاسبی مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال صادر شد تا سایه حذف از آسیا از سر این باشگاه فوتبال برداشته شود. در چند ماه گذشته مدیران باشگاه استقلال تلاش کردند تا شاید بتوانند بدهی‌های این باشگاه را پرداخت کنند و یکی از پرافتخارترین باشگاه فوتبال ایران در آسیا را از حذف از لیگ قهرمانان آسیا نجات دهند. خطری که بیخ گوش پرسپولیس، تراکتور و پدیده هم بود اما آنها توانستند به‌ سلامت از این پیچ خطرناک عبور کنند.

هرچند استقلال توانست شرایط حضورش در آسیا را فراهم کند، اما گویا این تلاش‌ها خیلی هم برای هواداران ارزشمند نبوده است چراکه آنها اعتقاد دارند امیرحسین فتحی نتوانسته استقلال را به‌ خوبی مدیریت کند و باید از سمت خودش استعفا کند. گرچه خود فتحی هیچ علاقه‌ای به این کار ندارد و قصد دارد با قدرت کارش را در این سمت ادامه بدهد.

اطلاعی از تغییر مدیرعامل استقلال ندارم

میرشاد ماجدی، عضو هیات‌مدیره استقلال، درباره تغییر احتمالی مدیرعامل استقلال به اعتمادآنلاین گفت: من هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم. چند هفته‌ای است که به باشگاه استقلال نرفته‌ام. به همین خاطر هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم.

ماجدی ادامه داد: من عضو هیات‌مدیره استقلال هستم، هر زمان جلسه هیات‌مدیره این باشگاه تشکیل شود من هم وظیفه‌ دارم که در باشگاه و این جلسه حاضر شوم. وظیفه اصلی اداره باشگاه بر عهده آقای فتحی مدیرعامل باشگاه و معاونانش است.

این عضو هیات‌مدیره استقلال درباره برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه استقلال و دریافت مجوز حرفه‌ای گفت: برای حل شدن این مشکل باشگاه استقلال تمام اعضای هیات‌مدیره تلاش کردند و نزدیک به 20 تا 25 شبانه‌روز مشغول برطرف کردن این مشکل شدند. خدا را شکر این مشکلات هم رفع شد و توانستیم مجوز حرفه‌ای‌گری را دریافت کنیم.

تلاش مدیران باعث شد مجوز حرفه‌ای دریافت کنیم

ماجدی در پاسخ این سوال که میزان بدهی‌های استقلال چقدر بود گفت: استقلال نزدیک به سه تا چهارمیلیارد تومان بدهی داشت که توانستیم تمام این بدهی‌ها را پرداخت کنیم. همین اتفاق هم باعث شد بتوانیم مجوز حرفه‌ای را دریافت کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها