کد خبر: 354443
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۱۶:۳۲:۰۰
| |

اوراوا رد، حریف الهلال در فینال لیگ قهرمانان شد

«اوراوا ردز» ژاپن با شکست میزبان چینی خود به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید تا برای سومین فصل پیاپی ژاپن در فینال این رقابت‌ها نماینده داشته باشد.

اوراوا رد، حریف الهلال در فینال لیگ قهرمانان شد
کد خبر: 354443
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۱۶:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تیم‌های گوانگژو اورگرانده چین و اوراوا ردز ژاپن از ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه تیانهی چین در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ژاپنی موفق شد با یک گل به برتری برسد. این تیم با توجه به پیروزی 2 بر صفر در دیدار رفت، موفق شد با نتیجه سه بر صفر در مجموع به برتری برسد و راهی فینال شود.

شاگردان تسویوشی اوتسوکی با تک گل شینزو کوروکی در دقیقه 50 میزبان پرستاره خود را شکست دادند و با اقتدار راهی فینال شدند. اوراوا پیش از این هیچ وقت در خاک چین به برتری نرسیده بود و 5 تساوی و 3 باخت حاصل کار آنها بود اما این بار طلسم مذکور شکسته شد. تیم فابیو کاناوارو هم در حضور ستاره‌هایی چون پائولینیو، اندرسون تالیسکا و الکسون نتوانست دروازه اوراوا را در 180 دقیقه مسابقه بگشاید.

نکته جالب توجه این بازی قضاوت علیرضا فغانی بود. داور پرافتخار ایرانی که مدتی است در لیگ استرالیا قضاوت می‌کند، داور این مسابقه بود. محمدرضا منصوری، رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی نیز او را در این امر کمک کردند. فغانی 6 بار از کارت زرد خود در این بازی استفاده کرد.

حالا با توجه به برد الهلال مقابل السد در مجموع 2 بازی، شاهد تقابل این تیم عربستانی و اوراوا ردر ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2019 خواهیم بود. دیدار رفت در تاریخ 18 آبان ماه به میزبانی الهلال و دیدار برگشت در تاریخ سه آذرماه به میزبانی اوراوا به انجام خواهد رسید.

این سومین حضور پیاپی نمایندگان ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. آنها در 2 فصل قبلی با تیم‌های اوراوا و کاشیما آنتلرز به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند. اوراوا و الهلال هرکدام 2 بار سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های آسیا را دارند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها