کد خبر: 354459
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۱۷:۲۴:۴۹
| |

شامل روکز، نماینده مسیحی لبنان:

اجرای اصلاحات در لبنان نیازمند تیم کاری جدید است

شامل روکز، نماینده مسیحی پارلمان لبنان، روز چهارشنبه در سخنانی تاکید کرد که طرح اصلاحات اقتصادی سعد الحریری نخست وزیر که دولت آن را تصویب کرده برای عملی شدن نیاز به تیم کاری جدید دارد.

اجرای اصلاحات در لبنان نیازمند تیم کاری جدید است
کد خبر: 354459
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۱۷:۲۴:۴۹

اعتمادآنلاین| شامل روکز، نماینده مسیحی پارلمان لبنان، از «فراکسیون لبنان قدرتمند» (لبنان القوی) در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک با بیان این مطلب گفت: اعتراضات، نشانگر خشم شهروندان مظلوم لبنانی از وضعیت زندگی روزانه شان است. آن ها آینده روشنی برای خود و فرزندانشان نمی بینند. شرایط بسیار دشوار است و دولت این مسائل را نادیده گرفته و از راه درستی برای حل آن ها مبادرت نمی کند.

روکز ابراز امیدواری کرد که مقامات سیاسی به خواسته های معترضان در خیابان پاسخ بدهند و راه حل هایی برای مسائل و مشکلات آن ها در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: روند اعتراضات به سمت هرج و مرج و آشوب پیش نمی رود زیرا معترضان به اندازه کافی هوشیار و آگاه هستند و خواسته های آنها در واقع خواسته لبنانی ها در مناطق مختلف از هر طائفه ای است.

این نماینده لبنان گفت: اعتراضات موضوعی موقت و زودگذر برای احزاب و طوائف است و بروز آن هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. اما همه باید به دنبال حل این مسئله در راستای منافع ملت لبنان و حفظ هر چه بیشتر امنیت در کشور باشند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها